جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون پرلمانی

حوزه/ معاون پارلمانی رئیس جمهور با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع)، بر مزار آیت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه ادای احترام کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور که صبح امروز و در سفری یک روزه وارد استان  کهگیلویه و بویر احمد شد به همراه استاندار این استان ، با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع)، بر مزار آیت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه ادای احترام کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، آیت‌الله ملک‌ حسینی را از علمای بزرگ جنوب کشور و نوابغ این دیار ذکر کرد و گفت: خاطره این عالم ربانی هیچگاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

وی رشادت‌ها و شجاعت آن عالم ربانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و اتحاد میان عشایر جنوب را از ویژگی‌های برجسته وی برشمرد و گفت: مرحوم آیت الله ملک حسینی از افتخارات این دیار و سیاستمداری فقیه و اهل فضل بود.

ادای احترام معاون پارلمانی رییس جمهور به مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع) و مزار مرحوم آیت الله ملک حسینی

لازم به ذکر است، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج، حضور در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حضور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان از مهمترین برنامه های سفر یک روزه معاون رئیس جمهور و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی کرونا و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha