یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
هورالعظیم

حوزه/ حجت‌الاسلام ساعدی با بیان اینکه آب کرخه را فقط یک روز باز کردند، گفت: هم‌اکنون تمام نهرهای منتهی به هور العظیم خشک شده‌اند.

حجت‌الاسلام عیسی ساعدی، مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به آخرین وضعیت هورالعظیم، اظهارداشت: در هفته اخیر بعد از جریان یک روزه آب در رودخانه کرخه، مجدداً آب قطع شده و تمام نهرهای منتهی به هور العظیم خشک شده‌اند.

وی با بیان اینکه شهر رفیع و بستان و روستاهای بخش نیسان کاملاً از حیث آب شرب و شستشو در مضیقه قرار گرفته‌اند، گفت: بیش از یک هفته است که چندین رأس گاومیش از بی‌آبی تلف شده و این رویه نیز متأسفانه ادامه دارد.

حجت‌الاسلام ساعدی، با تأکید بر اینکه وضعیت در مناطق فوق‌الذکر، بحرانی است، تصریح کرد: در صورت ادامه چنین رویه‌ای و عدم نظارت قوی، کارآمد و مؤثر و برخورد با خاطیان وضعیت فعلی، ممکن است وارد مراحل ناخواسته و ضررهای غیر قابل جبرانی شویم.

مدیر مدرسه علمیه رضویه هویزه، در پایان گفت: از مسئولان خواستاریم تمام وقت تجارب خود را به کار گرفته و با همکاری دلسوزان و ارتباط با مسئولین محلی شهرستان هویزه که متضرر اصلی است، بر مشکلات پیش‌آمده فائق آییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    2 2
    تمام موجودات زنده هنگام خشکسالی جمعیتشان کاهش می‌یابد. حالا ما ایرانبها که کشورمان آب کافی برای 40 میلیون نفر هم ندارد تشویق به افزایش جمعیت میشویم. خنده‌دارش این است که میگویند نگران پیری جمعیت هستیم، اما خود حضرات لب گور دست از قدرت و مسئولیت نمی‌کشند.
    • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      وَ قالَتِ الْيَهُودُ يَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَيْدِيهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ يَداهُ مَبْسُوطَتانِ يُنْفِقُ كَيْفَ يَشاءُ ... . و يهود گفتند: دست خدا بسته است. دستهايشان بسته باد و به سزاى اين گفتار، از لطف خدا دور شوند. بلكه دو دست (قدرت) خدا گشوده است، هرگونه بخواهد انفاق مى‌كند .
    • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      آب مال خداست با اطاعتش بطلبیم و با معصیتش باعث محرومیتمان نشویم .
    • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      قدرت طلبی متاثر از حب جاه ، مذموم ، و قدرت طلبی مسئولانه و بر اساس داشتن شرایط ممدوح
    • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      حوادث عالم از جمله نزول باران ، تصادفی نیستند . اعمال و رفتار و درخواستهای ما را خداوند برایش سهمی از تاثیر گذاشته است .