دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
غدیر

حوزه/ دومین جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم با شکوه عید سعید غدیر خم با حضور ائمه جماعات مساجد و رؤسای هیئات مذهبی نوش آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام سید حسین علوی، امام جمعه نوش آباد، در دومین جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم با شکوه عید سعید غدیر در این شهر با تبریک  فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا(س) با حضرت علی(ع) گفت: در وانفسای گرمای طاقت فرسای شبه جزیره عربستان که حاجیان به سایه شتران پناه برده بودند، پیامبر اکرم(ص) از جانب خدا مامور ابلاغ ولایت و امامت امیرالمومنین علی(ع) شد.

وی، افزود: پروردگار در این ماموریت بزرگ خطاب به پیامبراکرم(ص) فرمود که اگر این کار را انجام ندهی رسالت خودت را به سرانجام نرسانده ای .

مسئول امور مساجد نوش آباد، یادآورشد: عیدی به بزرگی غدیر در عالم وجود ندارد و در واقع عید غدیر، عیدالادیان و عید بزرگ خداست .

حجت الاسلام علوی در پایان تاکید کرد: همگان وظیفه داریم با تمام قوا و امکانات برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این عید فرخنده تلاش و برنامه ریزی نماییم.

بر پایه این گزارش در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر شرکت کنندگان مقرر شد کلیه نانوایی های نوش آباد در روز عید غدیر نان رایگان به شیعیان امیرالمومنین(ع) و عموم مردم تقدیم کنند.

همچنین در پایان این جلسه مقرر شد شب عید غدیر مساجد، هیئات مذهبی، تکایای مناطق و محله‌های پنج گانه نوش آباد شام عید غدیر خم با شکوه تر و پر رونق تر از سال های قبل همراه با اطعام کرامت علوی در مصلای نماز جمعه نوش آباد برگزار شود.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha