سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سردار رفیعی

حوزه/ فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه براساس ضرورت و نیازهای مردم به صورت پیشگام وارد صحنه می شود و برای تحقق این مهم از هیچ گونه تلاش و کوشش دریغ نمی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه استان قزوین، ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه استان قزوین گفت: نسل های مختلف سپاه پاسداران مانند هشت سال دفاع مقدس در تمامی دوران ها آمادگی شهادت در مسیر اسلام و ایران را دارد تا بدین وسیله زمینه پیشرفت کشور فراهم شود و ملت ایران به اوج برسد.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: امروز هم سپاه با تمام توان در خدمت نظام و دولت برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشته و از هرگونه اقدامی برای عزت و سربلندی ایران استقبال می کند.

وی ادامه داد: سپاه بر اساس ضرورت و نیاز های مردم به صورت پیشگام وارد صحنه شده و برای تحقق این مهم از هیچ گونه تلاش و کوشش دریغ نمی کند. 

وی اظهار کرد: اهالی رسانه باید صادقانه، دغدغه مند و با ملاحظه ادبیات انقلاب اسلامی مطالب را پیگیری و رصد کنند تا بدین وسیله منجر به پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر استان قزوین شویم.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: نبود رسانه منجر به ایجاد فضای غبارآلود در استان قزوین می شود و اهالی رسانه رزمندگان خط اول جامعه فکری کشور و استان هستند و باید حرف جامعه را به مسوولان انتقال دهند.

سردار آتانی عنوان کرد: سپاه اهل رسانه را ابزاری برای خواسته های شخصی و حتی سازمانی نمی دادند بلکه رسانه را پیوند ناگسستنی ملت و سپاه و سکویی برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت اهداف ملت می داند.

وی ادامه داد: ارتباط با معتمدان، دانشجویان، بسیجیان در سراسر استان قزوین یکی از اولویت های اصلی سپاه صاحب الامر(عج) در دوره جدید مدیریتی است و در این مسیر هیچ گونه حلقه ای را در دور خود ایجاد نکرده ایم.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: اگر به تاریخ شهدا و سرداران بزرگ سپاهی کشور که قزوینی هستند جویا شویم، خواهیم دید که دستاورد بزرگ دفاع مقدس مشمول زمان نبوده تا کهنه شود و یا با فهم نادرست عده ای فراموش شود بلکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران در طول تاریخ ایران است.

 انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha