پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش طلایه داران  زیست عفیفانه در قزوین

حوزه/ دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین گفت: خانواده ها در راستای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش مهمی بر عهده دارند، زیرا با تربیت و تشویق فرزندان به رعایت حجاب و عفاف می توانند در این عرصه نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم همایونلو، دبیر بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین، ظهر امروز در مراسم عفت فاطمی–غیرت علوی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در سالن اجتماعات سردار شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزارشد گفت: دین اسلام به رعایت حجاب بسیار تاکید داشته و امروز تلاش دشمنان از راه های مختلف کمرنگ کردن حجاب و اعتقادات در بین جوانان و نوجوانان است، دشمنانی که سالهاست به دنبال ضربه زدن هستند تا به اهداف خود برسند.

خانم همایونلو خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام، با حیله و نیرنگ در تلاشند تا با ترویج بی حجابی، اصول اسلام و اعتقادات مردم را  بی اهمیت جلوه داده و بنیان خانواده و جامعه را به سستی بکشانند.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین عنوان کرد: حجاب و پوشش یکی از مسائل کلیدی و مهم جامعه است که خانواده باید بیش از پیش در حفظ آن تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: برخورداری از فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی بر مبنای عفاف سلامت جسمی و روانی افراد را تضمین می کند، تحقیقات نشان داده افرادی که حجاب مناسب دارند از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند.

دبیر بنیاد عفاف وحجاب استان قزوین تصریح کرد:  اگر بخواهیم امنیت اجتماعی، روانی و اخلاقی در جامعه داشته باشیم از جمله ابزارها، برخورداری از فرهنگ عفاف و حجاب و زندگی عفیفانه است؛ به همین دلیل باید فواید عفاف و حجاب را در تمامی زمینه ها برای مردم بازگو نماییم.

دبیربنیاد عفاف و حجاب استان قزوین گفت: خانواده ها در راستای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش مهمی بر عهده دارند، زیرا با تربیت و تشویق فرزندان به رعایت حجاب و عفاف می توانند در این عرصه نقش آفرینی کنند.

در ادامه حجت الاسلام زهرایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، در این همایش گفت: حجاب هدیه‌ای ارزشمند است که خداوند متعال آیات متعددی از کتاب آسمانی را به آن اختصاص داده و این به مفهوم آن است که زنان در پیشگاه خداوند متعال صاحب مقام والایی هستند و چنانچه به دستورات الهی عمل کنند بهترین جایگاه‌ها را از آن خود خواهند کرد.

حجت الاسلام زهرایی خاطرنشان کرد: بانوان ما وارثان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستند، بی تردید پوشش مناسب و اسلامی با همان کیفیت که قرآن کریم فرموده است امری واجب است اما چگونگی درک این موضوع و عمل به آن مهم است.

همایش طلایه داران زیست عفیفانه در قزوین برگزار شد

همایش طلایه داران زیست عفیفانه در قزوین برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha