دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوش آباد

حوزه/ سومین جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم با شکوه عید سعید غدیر خم با حضور ائمه جماعات مساجد و رؤسای هیئات مذهبی نوش آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان،حجت الاسلام سید حسین علوی، امام جمعه نوش آباد، در سومین جلسه برنامه ریزی برگزاری مراسم با شکوه عید سعید غدیر در دیدار ستاد غدیریه این شهر گفت: آقا رسول الله الاعظم صلی الله علیه و آله در انتهای خطبه روز غدیر بعد از اعلام وصایت و جانشینی آقا امیرالمومنین علی(ع) خطاب به حاجیان حاضر در برکه خم تأکید کردند که؛ «فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ» مسئله ابلاغ ولایت و امامت مولا علی(ع) را حاضران باید به غائبان و پدران هم به فرزندانشان ابلاغ کنند.

مسئول امور مساجد نوش آباد، در این رابطه خاطر نشان کرد: این پیام آن حضرت به همه ما محبین و شیعیان امیرالمومنینی رسیده و باید برای اینکه این پیام به منصه ظهور و عمل رسد مراسمات و برنامه های باشکوه و با عظمتی برگزار شود.

وی، در پایان خاطرنشان کرد: اطعام روز عید غدیر در روایات و احادیث صادره بسیار تأکید شده که بر همه عاشقان و دلدادگان آن حضرت فرض و واجب است که به این مسئله اهمیت والایی بورزند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha