پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نوچمنی

حوزه/ دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور گفت: امید است وزرایی که روحیه جهادی، متخصص و متعهد به کار و ولایی بوده و نیتشان خدمت صادقانه به این مردم است، انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام قاسمعلی نوچمنی، دبیرکل جبهه حامیان ولایت کشور، صبح امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بویین زهرا، گفت: مردم با آگاهی کامل و ارادتی که به نظام، انقلاب و رهبری داشتند، پای صندوق‌های رای آمده و رئیس جمهور محبوب و منتخب خود را انتخاب کردند.

حجت الاسلام نوچمنی خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور منتخب خواهان تحقق وعده‌های انتخاباتی به مردم هستیم و بیشترین درخواست مردم این است که حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی مردمی بماند.

وی ادامه داد: امید است وزرایی که روحیه جهادی، متخصص و متعهد به کار و ولایی بوده و نیتشان خدمت صادقانه به این مردم است، انتخاب شوند.

مشاور رئیس جمهور منتخب کشور، بیان کرد: با وجود تبلیغات دشمنان، مشارکت در انتخابات ۲۸ خردادماه مقبول بوده و مردم سرنوشت خود را رقم زدند؛ چراکه انتخاب رئیس جمهور یعنی وکالت دادن او به تمام امور زندگی که امید است که رئیس جمهور، این مسئولیت را به خوبی انجام دهد.

حجت الاسلام نوچمنی، تصریح کرد: یک رئیس جمهور زمانی موفق است که وجهه مردمی بودن دائمی داشته باشد، نه قبل از انتخابات!.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب با طراحی سامانه یاران رئیسی، بهترین وجهه مردمی بودن را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام نوچمنی عنوان کرد: اکنون که با وجود دولت جوان، مردمی و انقلابی زمان تلاش شبانه روزی مسئولان برای خدمت به ملت ایران و رفع موانع موجود فرا رسیده، هیچ بهانه ای جز خدمت به مردم عزیز کشور از ما پذیرفته نخواهد شد.

حجت الاسلام نوچمنی تصریح کرد: ملت با بصیرت کشور ما در ۲۸ خرداد با حضور در پای صندوق های اخذ رای به دشمنان و استکبار جهانی ثابت کردند که این مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و از خون شهدا خواهند گذشت.

وزرای کارآمد و جهادی از سوی رئیس جمهور منتخب معرفی شوند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha