جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام احمدی قزوین

حوزه/ تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: رسانه‌ در فرهنگ عمومی جامع نقش مهمی ایفا می‌کند، چراکه در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، دینی فعال بوده و توانسته‌ این عرصه‌ها را با جدیت تمام و به دور از هر گونه موضع‌گیری به پیش برد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین، امروز در دیدار با طلاب و اساتید مدرسه علمیه صالحیه قزوین گفت: رسانه مهد تبلیغ و فرهنگ‌ساز جامعه بوده و می‌تواند با انعکاس اخبار، رویدادها و برنامه‌های متنوع در جامعه و به خصوص در بین اعضای خانواده‌ها تأثیرگذار باشد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: رسانه‌ در فرهنگ عمومی جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چراکه در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، دینی و غیره فعال بوده و توانسته‌ است این عرصه‌ها را با جدیت تمام و به دور از هر گونه موضع‌گیری به پیش برد.

حجت الاسلام احمدی خاطرنشان کرد: امروز حوزه‌های علمیه و روحانیت، با همراهی ملت همیشه بصیر توانسته در مقابل تمام تهدیدهای دشمنان با اقتدار ایستادگی کنند.

وی ادامه داد: باید ملت بصیر ایران اسلامی را تحسین کرد؛ چراکه با همه توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌ها بازهم دست از نظام برآمده از خون شهدا برنداشته و حضور بانشاط و فعالی در صحنه دارند که نمونه آن حضور بی نظیر ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بود.

حجت الاسلام احمدی، ضمن قدردانی از حضور روحانیون و کارشناسان حوزوی در برنامه‌های مختلف شبکه استانی، بیان کرد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین در تهیه برنامه‌های معارفی یاری گر شبکه استانی است.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند که بین نسل نوجوان و جوان با روحانیت فاصله اندازند؛ از این رو باید الگوهای موفق در حوزه‌های علمیه را به مردم به خوبی معرفی نماییم.

وی ادامه داد: ضمن هماهنگی با مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران استان قزوین، ارتباط کارشناسان نخبه و نویسندگان برتر را با شبکه استانی قزوین بیشتر می‌کنیم.

ارتباط کارشناسان نخبه و نویسندگان برتر  با شبکه استانی قزوین گسترش می یابد

ارتباط کارشناسان نخبه و نویسندگان برتر  با شبکه استانی قزوین گسترش می یابد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بسیجی IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    1 0
    سلام. لطفا نماینده ولی فقیه در قزوین به عملکرد ضعیف مدیر کل صدا و سیمای قزوین ورود کنند.در این سازمان برنامه سازی و جذب مخاطب هیچ جایی ندارد و سازمان جایی برای اعمال سلیقه شده. انگار اونجا یک مغازه شخصییه.
  • وجدان IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳
    0 0
    ای کاش نظارتی بر سازمان صدا و سیمای قزوین بود و مشخص می شد چه اتفاقات بچه گانه و وحشتناکی در اونجا می افته، این سازمان با پول بیت المال اداره می شه، ولی هیچ مدیری به این مهم توجه نداره. دلسوزی در این سازمان وجود نداره و همه پشت کلمات انقلابی و عبارت های تکراری این روزها پنهان می شن و فقط به فکر به دست آوردن دل مدیر کل هستند.
  • همکار IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    چه جااب، بالاخره جایی پیدا شد که درباره صدا و سیمای قزوین صحبت بشه. چرا یکی تو این شهر نیست بگه تو صدا و سیمای قزوین چی می گذره؟
  • IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اینجا هر چی روابطت خاص تر باشه یعنی برنامه ساز درجه یکی هستی و میتونی از مواهب زیادی بهره مند بشی . ما که شرمنده ی تمام مخاطبانمون هستیم .
  • سید IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    ورود برادران و خواهران حوزوی را به حیطه برنامه سازی شبکه استانی قزوین خیر مقدم میگیم و امیدواریم با ورود این عزیزان مقداری از انحطاط و زوال شبکه استانی قزوین کاسته بشه ، توفیقات روز افزون این قشر اهل خواستاریم ، فقط موردی که باقی میماند روابط بین افراد سازمان می باشد که امید آن میرود با ورود این عزیزان مقداری نیز در این روابط مداقه شود ، لطفا با ریزبینی به روابط افراد سازمان با یکدیگر توجه شود ، و من الله التوفیق
  • برنامه ساز IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    انتخاب آدم های کم کارآمد در پست های مدیریتی بزرگترین مشکل صدا و سیمای قزوینه. مدیر کل اصلا به فکر جذب مخاطب نیست.
  • آزاد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    سلام علی برکت الله یا علی مدد اینکه حوزویان بتوانند تولید محتوای علمی فرهنگی داشته باشند یه مسئله است. و دیگر اینکه نویسندگان برتر از حوزویان باشد یه مسئله دیگری ایست. در باب اول خب حوزویان هم می توانند بخشی از یک گروه نویسندگان باشند. در باب دوم اگر قرارباشد نویسندگان برتر از حوزویان باشند. فاتحه صداوسیما خونده است. الفاتحمه الصلوه خدابیامرزد نام و یادش گرامی باد.
  • بیدار IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    آقا یه سوال چرا صدا و سیما شیر تو شیره. بی در و پیکرتر از این سازمان هم وجود داره؟
  • سازمانی IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    0 0
    آقایان دلواپس، من اعلام خطر می کنم، سازمان صدا و سیما به دست نااهلان و بی خردان و معاندان افتاده.