چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تیراندازی

حوزه/ مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از آغاز خدمت رسانی سالن تیراندازی ۹دی حوزه علمیه اصفهان به طلاب و خانواده آنها خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی امیریان، مسئول واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: همزمان با سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها، سالن تیراندازی حوزه علمیه اصفهان با نام ۹دی، آغاز به کار کرد.

وی در توضیح فعالیت های ورزشی سالن تیراندازی۹دی، بیان داشت: این سالن مجهز به سه تفنگ تیراندازی و یک قبضه تپانچه می باشد و در سه لاین آماده خدمت رسانی در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته می باشد.

حجت الاسلام  امیریان در مورد کیفیت ثبت نام افزود: تمامی مراحل ثبت نام در کانال واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان به آدرس @farhangihozeh در پیام رسان ایتا از طریق فرم افزار انجام می پذیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    0 0
    حالا که شهریه طلاب اصفهان درست نمی شود و خیلی ناچیز است ما در نظر داریم طلبه‌ها را جمع کرده و گولی بازی رابین طلاب اصفهان رایج کنیم تا کاری به مبلغ شهریه نداشته وار فکر مخارج زندگی رها شوند فقط وقتی زن و بچه هایشان از گرسنگی دارند می‌میرند دیگه از گولی وتیله و تپانچه هم کاری نمی آید منزل قهر کرده میرود مهریه اجرا گذاشته وطلاب گرامی بقیه تحصیل باشهریه ناچیز را پشت میله‌های زندان ادامه میدهند ....