جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: باید اذعان داشت که استفاده از شبکه‌های ماهواره ای در سطح جامعه رو به افزایش بوده و این مهم زنگ خطر بزرگی برای جامعه و جوانان و نوجوانان و حتی کودکان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی عصر امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان و دانشجویان شهرستان مریوان، با باین اینکه «فرهنگ» اساس و پایه هر کاری در جامعه بشری است، اظهارداشت: هنگامی که این امر در جامعه ضعیف باشد بی شک دیگر حوزه ها هم به نوعی ضعیف خواهند شد.

امام جمعه شهرستان مریوان تاکید کرد: باید اذعان داشت که استفاده از شبکه های ماهواره ای در سطح جامعه رو به افزایش بوده و این مهم، زنگ خطر بزرگی برای جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان است.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود بیان داشت: این پرسش را از خانواده هایی که ماهواره استفاده می کنند، می پرسیم که این شبکه ها به جز تبلیغ فساد، بدحجاجی و فحشا و خیانت چه خروج دیگری دارند؟.

ماموستا شیرزادی تاکید کرد: انسان متوجه نمی شود که خروجی شبکه های ماهواره ای به جز توسعه و تبلیغ فحشا، از بین بردن کانون گرم خانواده، کمرنگ کردن باورهای دینی و... چه چیز دیگری است؟!.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این خانواده ها که شب و روز شبکه های ماهواره ای آنان باز است آیا انتظار دارند که تربیت فرزندان آنان در آینده یک تربیت ایرانی ـ اسلامی باشد؟.

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان سخنان خود گفت: از صداوسیمای جمهوری اسلامی انتظار داریم که نه تنها شبکه های ملی را تقویت کند، بلکه بودجه کافی را در اختیار شبکه های استانی قرار دهد آن زمان می بینیم که چه تولیدات فرهنگی و با ارزشی در داخل کشور ساخته می شود و جایگاه ماهواره به تدریج در نزد افکار عمومی کمرنگ می گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha