جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشن ولایت

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، از برگزاری جشن های ولایت علوی، اکمال دین نبوی، در ۲۱ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، جشن های ولایت علوی، اکمال دین نبوی، از عید قربان تا غدیر، در بقاع متبرکه لرستان برگزار خواهد شد، اظهارداشت: در این دهه برنامه‌های مختلفی، از جمله خطبه خوانی غدیر، محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، مولودی خوانی و نشست‌های سیره علوی در بقاع متبرکه لرستان، با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال، با توجه به شیوع ویروس کرونا، بخشی از برنامه‌های دهه ولایت، در فضای مجازی، برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها، در قالب برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی به همت مبلغان، در گروه‌های مجازی، بارگذاری خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، در پایان از راه اندازی آشپزخانه برای طبخ غذای گرم، در محوطه اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان خبر داد و گفت: در دهه ولایت  ۲۰ هزار پرس غذای گرم، در این آشپزخانه طبخ و بین نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا، توزیع خواهد شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha