جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی -عضو خبرگان رهبری

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: در شرایط فعلی، تلاش در جهت کاستن از حجم مشکلات معیشتی مردم، مطالبه اصلی آحاد ملت از دولت سیزدهم به شمار می رود.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: متأسفانه در سال های اخیر به جهت سوء مدیریت ها و البته تشدید تحریم های دشمنان، فشار قابل توجهی به اقشار مختلف مردم از جمله قشر ضعیف و کم بضاعت وارد آمده و شاهد مثال بارز آن گرانی های افسارگسیخته مایحتاج ضروری ملت است.


وی افزود: در این شرایط، با روی کارآمدن دولت انقلابی آقای رئیسی، بارقه های امید در دل مردم و اقشار محروم پدید آمده که ان شاءالله با خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی و جهادی دولت جدید، شاهد کاهش معنادار مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور باشیم.


این استاد حوزه همچنین گفت: بی شک رمز توفیق این دولت، ساده زیستی ، پرهیز از اشرافیت و تجمل گرایی، حفظ و تقویت روحیه انقلابی، توجه جدی به نخبگان و به خصوص ظرفیت عظیم جوانان مؤمن و متخصص است که به یاری حق تعالی در دوره جدید، تحولات ارزشمندی در کشور در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... را نظاره گر باشیم.


وی بیان داشت: با نگاهی به آموزه های ناب دینی به خوبی متوجه می شویم فردی که در شمار مسئولان نظام اسلامی قرار می گیرد، می بایست برپایه تعالیم قرآن کریم و کلام پیامبراکرم(ص) و اهل بیت(ع) ، در عین تلاش همه جانبه برای حل مشکلات مردم، کمترین بهره ی ممکن از بیت المال را داشته باشد تا مردم با نگاه به زندگی ساده زیستانه او، بهتر بتوانند مشکلات موجود به ویژه در عرصه اقتصادی و معیشتی را تحمل کنند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: یک دولتمرد و مسئول در نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه دارد تا جایی که می تواند با روحیه جهادی و انقلابی به دنبال رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم باشد و هیچ گاه خود از ملت جدا نداند بلکه همواره در خدمت آن ها بوده و صادقانه در پی کاستن از حجم مشکلات کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha