پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علیرضا زاکانی

حوزه/ رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: این روزها شایعاتی برای تفرقه افکنی بین انقلابی ها در حال پخش است؛ یکی از این شایعات در مورد شخص رئیس جمهور منتخب بود که گفته بودند ایشان نسبت به مجلس شورای اسلامی و تصمیمات آن بی توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،، دکتر علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع شرکت کنندگان اردوی آموزشی تابستانی مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان با تأکید بر خطرات مسئله سهم خواهی در اداره کشور عنوان داشت:همه ما باید در این گام بسیج شویم و برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. انقلاب ما پیروزی های مختلفی داشته و در جاهایی هم به مشکلات و سختی هایی برخورده است.

 رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از نظر تحقق اصل آزادی توانسته در حد عالی عمل نماید.

وی گام اول عدالت را شایسته سالاری دانست و گفت: ما در میانه راه هستیم، هنوز بخش عمده راه باقی مانده و کارهای سختی در پیش رو داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما در مسائل مختلفی پیشرفت داشته اما در سال های اخیر با مشکلات و کم کاری هایی نیز روبرو شده است.

وی با اشاره به اینکه افرادی در کشور ما هستند که یا نمی خواسته اند و یا نتوانسته اند آرمان های انقلاب اسلامی را به تحقق برسانند افزود: آنچه امروز مهم است توجه مسئولین به استمرار حاکمیت اراده مردم بر مبنای اسلام برای تحقق مردم سالاری دینی است.

زاکانی بیان داشت: شناخت موانع تحقق آرمان های انقلاب اسلامی بسیار مهم است؛ بخشی از این موانع منشأ خارجی و برخی دیگر منشأ داخلی دارند.  اگر بگوییم خارجی ها می توانند مانع پیشرفت ما باشند با توجه به شرایط و وقایع گذشته می توان گفت این گزاره اشتباه است.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: اما ما با چند خطر در داخل کشور مواجه هستیم؛ عملکرد دولت ها، اختلافات بین احزاب، اختلافات بین انقلابیون از این مشکلات است.

 رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انقلابیون به دنبال سهم خواهی و یا سرگرم شدن به مسائل درون تشکیلاتی شوند، این اول بدبختی ماست.

زاکانی گفت: ما باید بدانیم که کار تازه شروع شده و خرابی های ایجاد شده توسط دولت آقای روحانی را می بایست جبران نماییم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:   این روزها شایعاتی برای تفرقه افکنی بین انقلابی ها در حال پخش است؛ یکی از این شایعات در مورد شخص رئیس جمهور منتخب بود که گفته بودند ایشان نسبت به مجلس شورای اسلامی و تصمیمات آن بی توجه است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مردم امروز تحت فشار اقتصادی هستند و بی اعتمادند؛ کمر مردم زیر فشارهای معیشتی شکسته است.

زاکانی خاطرنشان کرد: از موانع جدی تحقق آرمان های انقلاب بی برنامگی و خواب آلودگی مسئولین و مأیوس بودن مردم است.

وی افزود: آقای روحانی کشور را با ۲۰۰هزار میلیارد تومان پایه پول تحویل گرفته است و در حال حاضر با ۵۰۰هزار میلیارد تومان تحویل می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    0 0
    آقای زاکانی لطفا برای قم هم فرصت بگذارید شما نماینده قم هستید پس کجائید مشکلات سر به فلک کشیده و نمایندگان ناپیدا