پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیسخت

حوزه/استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست با دقت و حساسیت کارها بیشتری مقاوم‌سازی، بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ظهرامروز با همراهی حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی سخت، فرماندار دنا و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از مناطق مختلف شهر زلزله‌زده سی سخت بازدید کرد.

کلانتری در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل منازل خسارت‌دیده تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها همانند روزهای اول و به صورت شبانه‌روزی پای کار باشند.

وی از مسئولان خواست با دقت و حساسیت کارها را پیش ببرند و سعی کنند مقاوم‌سازی بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند و در ساخت و سازها این موارد را در اولویت قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، از صبر و تحمل و همکاری مردم سی سخت تشکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم با پاسخگویی به موقع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رضایتمندی آنان را کسب کنیم.

کلانتری از مدیران ملی و استانی که صادقانه در کنار مردم سی سخت بودند و در برهه‌های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند تقدیر کرد و گفت: در این مدت کمک های خوب و قابل توجهی هم از سوی دولت و هم سازمان‌ها و نهادهای مختلف به شهر سی‌سخت انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۳۰۲ واحد در قالب احداثی، تعمیرات و معیشتی برای دریافت وام به بانک معرفی شدند، گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۳ نفر با بانک قرارداد منعقد کردند.

کلانتری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده، افزود: سقف ۴۱۶ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی اجرا گردیده است.

استاندار از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه سی سخت و مسئولان ارشد استانی نیز تقدیر کرد.

پیش از این بازدید استاندار در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستان سی سخت در دفتر امام جمعه این شهر آخرین روند بازسازی و بهسازی مناطق شهری و روستایی را مورد ارزیابی قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha