جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار رفیعی

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه خادم بی‌منت ملت بوده و  در حقیقت  این نهاد ارزشمند از دل وحدت، همدلی و باور مردم حاصل‌شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی ظهر امروز در جمع طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در اردوگاه فرهنگی وآموزشی شهید بابایی برگزارشد گفت:  خط قرمز سپاه خط قرمز انقلاب و مردم است و امروز راه نجات و اقتدار ما در این است که اختلافات را کنار بگذاریم و پای‌کار بیاییم تا دولت برآمده از آرای مردم به اهدافش برسد.

سردار آتانی خاطرنشان کرد: سپاه محصول عاشوراست و تشکیل شده تا دوباره سر امام بر سر نیزه نرود و محبین امام در کوفه تحقیر نشوند، سر سپاهیان به نیزه رفته است تا سر مردم به نیزه نرود.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: با خدا عهد بستیم با توسل به اهل‌بیت (ع) و اطاعت از رهبری تلاش کنیم، چرا که  سپاه خادم بی‌منت ملت است و در حقیقت این نهاد ارزشمند از دل وحدت، همدلی و باور مردم حاصل‌شده است.

وی ادامه داد: اسلام حد و مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و هر کجا لازم باشد باید از آنجا به خوبی دفاع نماییم.

وی اظهار کرد: زمانی که حزب‌الله شکل گرفت کسی خیال نمی‌کرد، روزی همین حزب‌الله تبدیل به یک قدرتی شود که حذف آن از معادلات منطقه ناممکن باشد، حزب الله ثمره نخلی است که امام کاشت.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: دشمن با هدف از بین بردن بیداری منطقه کشورهای اسلامی را به جان هم انداخته است اما امت واحده حزب الله در همه کشورهای منطقه حاضر هستند و از اسلام دفاع می‌کنند و کشورهای اسلامی که امروز از اسرائیل پشتیبانی می‌کنند یک روز پشیمان خواهند شد.

سردار آتانی عنوان کرد: این ملت بزرگ پای باورهای خود و حاج قاسم ها نیز در پست دیده بانی حفاظت از این نظام ایستاده اند و بیدارند

 فرمانده سپاه استان قزوین گفت: سپاه خادم بی‌منت ملت بوده و  در حقیقت  این نهاد ارزشمند از دل وحدت، همدلی و باور مردم حاصل‌شده است.

 انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha