جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره میثاق طلبگی

حوزه/ دوره میثاق با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور ۷۰نفر از داوطلبان ورودی حوزه های زنجان در مدرسه امام صادق (علیه السلام) زنجان برگزار گردید. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، دوره میثاق با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور ۷۰نفر از داوطلبان ورودی حوزه های زنجان در مدرسه امام صادق علیه السلام زنجان برگزار گردید. 
 این دوره تربیتی که یک هفته به طول انجامید روز شنبه۱۹تیرماه با سخنرانی آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان و با حضور داوطلبان و اولیاء آنان آغاز گردید.
در طول دوره برنامه های تربیتی و آموزشی متعددی توسط اساتید برگزار شد که از جمله به آموزش اخلاق و رسم طلبگی و آشنایی با نظام آموزشی حوزه؛برگزاری دروس اخلاق؛محفل انس با قرآن ؛کارگاه سبک زندگی ؛مناجات و ادعیه در مزار شهدای گمنام ارتفاعات گاوازنگ ؛اردوی یک روزه اردوگاه امام خمینی و...می توان اشاره کرد.
همچنین با حضور مستمر مشاور؛ داوطلبان از نظر شخصیتی و روان شناختی مورد ارزیابی قرار گرفتند.
تشکیل حلقات تربیتی از دیگر برنامه های دوره بود که در فضای بسیار صمیمی و لذت بخش توسط مسئولین حلقات برگزار شد 
در مراسم اختتامیه دوره که با حضور آیت الله حسینی زنجانی  برگزار گردید داوطلبان و اساتید از رهنمودهای معظم له بهره مند شدند.
دوره میثاق طلبگی نقش بسیار مهمی در شناساندن حوزه به داوطلبان و همچنین شناسایی افراد دارد که قبل از شروع سال تحصیلی برگزار می شود  و داوطلبان بعد از گذراندن این دوره به دوره تثبیت و اختبار معرفی می شوند و سپس بعد ازحدود۶ماه در میثاق طلبگی۲ مورد ارزیابی مجدد قرار می گیرند تا میزان پیشرفت و موفقیت داوطلبان و همچنین مدارس مشخص شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha