جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/حال و هوای عید قربان در ابرکوه

حوزه/ مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان گفت: پویش قربانی به مناسبت عید سعید قربان در ادارات استان توسط بسیجیان راه‌اندازی شده که ثمرات آن به نیازمندان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حسن سعدالدین، امروز در جلسه کارگروه اجرایی ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: پویش قربانی به مناسبت عید قربان در ادارات توسط بسیجیان راه‌اندازی شده که امری بسیار پسندیده است و ثمرات آن به نیازمندان می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه باید برنامه‌های ویژه‌ای در ادارات برای عید غدیر خم اندیشیده شود، افزود: وجود و ارزش ما به ‌پاسداشت مناسبت‌های دینی، ملی و به‌ویژه دفاع مقدس است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: چرایی‌های آغاز جنگ، هشت سال دفاع مقدس و دلایل پذیرش قطعنامه توسط امام راحل را با راهکارهای مناسب برای نسل جوان امروز تشریح و تبیین کنید.

سعدالدین گفت: واقعیت‌های دفاع مقدس، قطعنامه و عملیات‌های این دوران را با استفاده از ظرفیت‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس برای نسل های جوان امروز بیان کنید.

وی افزود: ما به عنوان نیروهای ارزشی و به عنوان کارگروه دفاع مقدس، باید بحث فسادستیزی در ادارات که یکی از ارزش‌های بسیار مهم است را مورد توجه قرار دهیم.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان اظهار کرد: بالاترین سلامت اداری در سطح مدیران و کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی، در استان سمنان وجود دارد که باعث آن وجود نیروهای ارزشی و خداجو بوده است و نیاز است تا از این مهم‌ مراقبت کنیم.

سعدالدین بیان کرد: امروز باید به عنوان بسیجی، با کار و تلاش ویژه و بیشتر، همراه با افزایش رضایت‌مندی مردم، در معرض دید و سنجش عموم قرار گیریم.

وی تأکید کرد: تقویت فرهنگ کار و تلاش و افزایش رضایت‌مندی مردم از نظام جمهوری اسلامی باید در دستور کار قرار داشته باشد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان عنوان کرد: شما نیروهای ارزشی باید به عنوان یک تکلیف دینی، در ادارات اگر در بخشی نقص و کوتاهی مشاهده کردید به منظور اصلاح ورود کنید.

سعدالدین گفت: نقش زنان در دفاع مقدس و نشر فرهنگ دینی ما باید تبیین شود؛ چرا که فرهنگ بالای بانوان و مادران شهید ما در دوران دفاع مقدس، بسیار ارزنده و درخشان بود.

وی افزود: امروز نیز بانوان می توانند در پاسداشت مناسبت های دینی، ملی و به‌ویژه دفاع مقدس عملکردی درخشان داشته باشند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه برنامه‌های بسیج ادارات و این کارگروه با یکدیگر تلفیق شده است، گفت: برنامه‌های مشترک و دستگاهی در این‌ جلسه مشخص و برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هرچه بهتر آن انجام می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha