شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مهسا شاه‌حسینی

حوزه/ مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان گفت: ما در زمینه کارگروه زنان و خانواده، در ۱۷ کارگروه عضو متناظر داریم و مقرر شد تا از ظرفیت مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی در این زمینه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، مهسا شاه‌حسینی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان امروز در جلسه کارگروه اجرایی ستاد گرامیداشت دفاع مقدس استان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار کرد: ما در زمینه کارگروه زنان و خانواده، در ۱۷ کارگروه عضو متناظر داریم و مقرر شد تا از ظرفیت مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی در این زمینه استفاده کنیم.

وی افزود: تعامل بین مشاوران زنان و خانواده دستگاه‌های اجرایی و مدیران کل باید تقویت شود و این مهم را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان عنوان کرد: در گزارش ارائه شده سه ساله اخیر عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه زنان و خانواده، بالغ بر ۹۳ درصد برنامه‌ها، تکرار موارد بود.

شاه‌حسینی بیان کرد: ما تأکید داریم تا اقدامی جدید در این حوزه در استان سمنان شکل بگیرد؛ حتی اگر اقدامی کوچک بود، به بهترین نحو ممکن به انجام برسد.

وی گفت: در سری برنامه یک جرعه کتاب، ۵۰ درصد از برنامه‌ها را به حوزه دفاع مقدس با محوریت زنان اختصاص دادیم و از تجربیات صاحبانِ نظر در این حوزه بهره گرفتیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان اظهار کرد: نشست مهرآفرینان ویژه بانوان از دیگر مواردی است که در صدد هستیم تا موضوع دفاع مقدس و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را در این برنامه نیز تبیین و تشریح کنیم.

شاه‌حسینی افزود: مخاطبان بانو و خانواده‌های ما در استان، نسبت به خدمات دستگاه‌های اجرایی بی‌اطلاع هستند که ‌ما با رویکرد ارتقای توانمندی و آگاهی زنان، در راستای بهبود این موضوع گام برداشته‌ایم.

وی عنوان کرد: نشست بعدی مهرآفرینان را با حضور یکی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری سمنان افزود: رسالت ما امروز خیلی بیشتر از ۴۰ سال گذشته است؛ چرا که نسل جوان امروز ما در حوزه شهود عینی مرتبط با دوران دفاع مقدس خلأهایی را احساس خواهد کرد.

شاه‌حسینی اظهار کرد: باید با یک نگاه مناسب و شایسته نسبت به مخاطبان خود در حوزه دفاع مقدس قدم برداریم تا خدای ناکرده با یک حرکت اشتباه، باعث دوری نسل جوان از ارزش‌های دفاع مقدس نشویم.

وی تأکید کرد: ما باید در محتوای اقدامات و برنامه‌های خود در بحث ارزش‌های دفاع مقدس، به مسائل بنیادی، ارزشی و اصلی بپردازیم و این ویژگی‌ها را برای نسل آینده کشور به صورت پررنگ بازگو کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha