پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مسئولان مرکز بهداشت و درمان در مرکز تزریق واکسیناسیون خستگی ناپذیر خدمت رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، عصر امروز در بازدید از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهر قزوین در جمع مردم و مسئولان گفت: همه دست‌اندرکاران واکسیانسیون شبانه روز زحمت می‌کشند تا کار واکسیناسیون با نظم انجام شود و به همه این عزیزان خدا قوت می‌گویم.

وی تصریح کرد: عزیزان بهداشت و درمان در بیمارستان‌ها و مراکز تزریق واکسن، خستگی‌ناپذیر خدمت‌رسانی می‌کنند تا جامعه از سلامت بیشتری برخوردار باشد و از این عزیزان قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از خدای متعال می‌خواهم که همه مردم همواره در صحت و سلامت زندگی کنند و همه زندگی‌مان مورد پسند خدای متعال و ائمه اطهار(ع) قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: همه ما برای دریافت واکسن طبق نوبت و ترتیبی که مسئولان بهداشتی در نظر گرفته‌اند، حضور خواهیم یافت.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در گفتگو با خبرنگاران در خصوص شرایط واکسیناسیون در قزوین بیان کرد: نظم، برنامه‌ریزی مؤثر و رعایت نوبت‌ها در واکسیناسیون قزوین رضایت‌بخش و مطلوب بوده و در این بازدید نارضایتی از مردم مشاهده نکردم.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: کادر درمان و نیروهای مردمی با نظم و شور خاصی خدمت‌رسانی را انجام می‌دهند و واکسن‌ها تزریق می‌شود و هر چه می‌بینیم کارها با نظم و حساب شده پیش می‌رود.

امام جمعه قزوین در پاسخ به این سوال که چه واکسنی می‌زنید، بیان کرد: بنده دلم می‌خواهد واکسن ایرانی تزریق کنم و ان‌شاءالله در زمان مقرر این کار را انجام خواهم داد.

از واکسن ایرانی استفاده می‌کنم / تقدیر از مسئولان مرکز بهداشت قزوین

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha