جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سابقی نژاد

حوزه/ راهیار بنیاد هدایت در استان سیستان و بلوچستان گفت: شهید حجت الاسلام سابقی نژاد برای رسیدگی بهتر به امور مسجد با خانواده خود در یکی از مغازه‌های مسجد ساکن شده بود؛ پس از ماه ها تغسیل بیماران کرونایی جان خود را هم در راه سلامت مردم هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام حسین علی حسینی نیک، راهیار بنیاد هدایت در استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام سابقی نژاد، یکی از امامان محله بنیاد هدایت، گفت: این انسان تلاشگر قریب ۵ سال از عمر خود را صرف تبلیغ در محله کارخانه نمک شهرستان زاهدان کرد و در نهایت هم جان خود را در راه دین و سلامت مردم هدیه کرد.

راهیار بنیاد هدایت در استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: حجت الاسلام سابقی نژاد با حضور خود در مسجد امام جواد(ع)، این مسجد را که به صورت نیمه فعال درآمده بود زنده کرد؛ برای اینکه بهتر بتواند به امور مسجد رسیدگی کند، مغازه های مسجد را سامان داد و با خانواده اش نیز در یکی از آن ها ساکن شد؛ این کار برای خود من که از منزل ایشان بازدیدی داشتم تعجب آور بود.

وی با اشاره به شخصیت والای این روحانی جهادی خاطرنشان کرد: او بسیار متواضع و کم توقع بود؛ در منطقه ای فعالیت می کرد که همه اهل سنت بودند اما به گونه ای عمل کرد که کوچکترین حساسیتی ایجاد نشد؛ در عین حال اهل سنت هم جذب وی شدند.

حجت الاسلام حسینی نیک اظهار داشت: آقای سابقی نژاد از ابتدای شیوع کرونا در یکی از آرامستان‌ها کار تغسیل و نماز اموات کرونایی را بدون هیچ چشم داشت و درخواستی انجام داد و در نهایت در گیر و دار همین تلاش ها به بیماری کرونا مبتلا و جان خود را از دست داد.

راهیار بنیاد هدایت در استان سیستان و بلوچستان خدمات روحانیون مبلغ را یادآور شد و تصریح کرد: خدمات این شهید سلامت ستودنی است و مسئولان امر به خصوص مدیران سازمان تبلیغات اسلامی باید همه تلاش خود را برای حمایت از خانواده وی و فرزندان به جای مانده از او به کار گیرند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha