جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: لرستان در مقایسه با دیگر استان‌ها از جهت توسعه‌های مراکز درمانی عقب ماندگی بالایی دارد، همچنان‌که هنگامی که پنجشنبه‌های افتتاح را مشاهده می‌کنیم، مردم لرستان با نگاه به افتتاح‌های اساسی دیگر استان‌ها، آه می‌کشند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه» از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، امروز در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و سازمان اورژانس با حضور وزیر بهداشت، با اشاره به اهمیت سلامتی و تندرستی، اظهار کرد: در این زمینه آیات روشنی در قرآن کریم و همچنین روایت‌های زیادی از سوی ائمه بیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: لرستان در مقایسه با دیگر استان‌ها از جهت توسعه‌های مراکز درمانی عقب ماندگی بالایی دارد، همچنان‌که هنگامی که پنجشنبه‌های افتتاح را مشاهده می‌کنیم، مردم لرستان با نگاه به افتتاح‌های اساسی دیگر استان‌ها، آه می‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مجموعه هیات دولت در این روزهای پایانی توجه ویژه‌ای به لرستان کنند، افزود: تجهیزات پزشکی مدرن و به‌روز نیاز امروز استان است، چرا که بسیاری از این تجهیزات قدیمی و فرسوده هستند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی بیان داشت: جمعی از نیروهای علوم پزشکی در طول سالیان، جذب دانشگاه شده‌اند اما دریافتی حداقلی حتی به اندازه وزارت کار ندارند در درون دانشگاه علوم پزشکی لرستان یک تصمیم و برنامه اساسی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه این میزان افتتاح‌ها اگرچه مفید و ارزنده است، گفت: اما ما خواهان کارهای اساسی همچون تکمیل بیمارستان‌ها هستیم تا تحول بزرگ را در حوزه درمان لرستان شاهد شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha