پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردم تشنه امید و عدالت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین، ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و منتخبین شورای شهر الوند، گفت: وقتی روحیات شما عزیزان را برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد می‌بینم، به شوق می‌آیم و این کار خداست که بساط برخی نامحرمان جمع شده و مؤمنان پای کار انقلاب و خدمت به مردم و کشور آمده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز فرصت اصلاح امور کشور است، خاطرنشان کرد: امروز فرصتی پیش آمده تا کاستی‌ها و اشتباهات گذشته اصلاح شود و ریل‌گذاری های غلط گذشته به مسیر درست و خدمت به مردم بازگردد.

امام جمعه قزوین امید و عدالت را لازمه جامعه دانست و تأکید کرد: مردم تشنه امید و عدالت هستند و احساس می‌کنند برخی با ظلم و باندی عمل کردن، به آنها و کشور آسیب وارد کرده‌اند و ان‌شاءالله شما عزیزان کاری کنید تا صلاح مردم، امید مردم، نظام و خون شهدا حفظ شده و پایمال نشود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید کاری کنیم تا مردم شیرینی عدالت را بچشند و کسانی که خلاف کرده‌اند محاکمه شوند؛ البته حفظ کرامت همه انسان‌ها امری ضروری و دینی است و نباید کرامت انسان‌ها نادیده گرفته شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: الوند با توجه به برخورداری از امام جمعه‌ای انقلابی، روحانیت پرتلاش و پای کار و نیروهای مؤمن و عدالت‌خواه، ظرفیت این را دارد که به شهری نمونه در طراز اسلامی تبدیل شود و اگر تلاش کنید این مهم دست یافتنی است.

وی ادامه داد: تلاش کنید مسئولان آینده را از میان مسئولان عاقل، مؤمن، مدیر و توانمند انتخاب کنید و کسانی که برای اموال مردم ارزشی قائل نیستند و قرآن آنها را سفیه نامیده است، انتخاب نکنید چرا که آسیب‌های آن دشوار و سخت خواهد بود.

مردم تشنه امید و عدالت هستند

مردم تشنه امید و عدالت هستند

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha