جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه خوزستان برای ما نه‌تنها مهم، بلکه مقدس است، گفت: هر وجب از این خاک برای ما مقدس، دوست‌داشتنی، بوسیدنی و این خاک سرمه چشمان ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران، امروز در جمع عشایر منطقه رفیع شهرستان هویزه، با بیان اینکه خوزستان برای ما نه‌تنها مهم، بلکه مقدس است، گفت: اینجا که شما ایستادید لاله‌زار شهدای بزرگ ایران است، ما وقتی روی این خاک که قدم می‌گذاریم احساس هویت می‌کنیم.

وی افزود: هر وجب از این خاک برای ما مقدس، دوست‌داشتنی، بوسیدنی و این خاک سرمه چشمان ماست.

سردار سلامی، با بیان اینکه برای بهبود اوضاع از هیچ‌کاری دریغ نخواهیم کرد، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا وضعیت کنونی بهبود پیدا کند، کما اینکه هفته قبل نیز اعلام کردیم که از تمامی ظرفیت‌ها برای آب‌رسانی سیار و همچنین اجرای طرح‌های آب‌رسانی به مناطق اولویت‌دار استفاده کنند.

وی افزود: هم‌اکنون ۶۰ دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری به صورت سیار در  ۸۷ روستای منطقه در حال آب رسانی بوده و امروز ۴۰ دستگاه دیگر نیز بدان اضافه می‌شود و حدود ۱۵۰ دستگاه تانکر ثابت آب در روستاها نیز تهیه شده است.

سردار سلامی با بیان اینکه دومخزن ۴۰ هزار مترمکعبی در غرب شوش ایجاد شده و آب را ذخیره می‌کند، گفت: در حدود ۹۱ کیلومتر لوله نیز در تعدادی از روستاهای منطقه از جمله غیزانیه، دشت آزادگان، جفیر در حال نصب و جاگذاری است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha