سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مرحوم محمدحسین فرج نژاد

حوزه/ رئیس انجمن ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم گفت: حقیقتاً خدمات علمی و پژوهشی مرحوم فرج نژاد، الگوی بسیار خوبی برای فعالان عرصه رسانه و دین است.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن ابراز تأسف از درگذشت جانکاه و ناگهانی استاد فاضل و محقق ارزشمند حوزه دین و رسانه مرحوم آقای محمد حسین فرج نژاد و خانواده محترمش، اظهار داشت: این استاد و پژوهشگر گرانقدر، سال ها در حوزه رسانه و دین پژوهش های اثرگذار و پرمحتوایی تالیف کرده و در امر آموزش طلاب و فضلای حوزه در عرصه رسانه و فضای مجازی گام های مؤثری برداشته بود.

وی افزود: این در حالی بود که آن استاد فرزانه با حداقل امکانات زندگی می گذراند و این مساله مایه درس برای همه جهادگران عرصه علم وپژوهش است تا همچون ایشان بدون توقعات مالی و با روحیه جهادی کارهای بزرگ را به سرانجام برسانند.

این استاد حوزه همچنین گفت: البته در این میان، مسئولیت بزرگی بر عهده متولیان امور پژوهش و آموزش حوزه های علمیه است که توجه حداقلی به امرار معاش و تأمین وسایل نقلیه و ایاب و ذهاب نخبگان حوزوی داشته باشند، ضمن آن که نسبت به تکمیل پژوهش ها و ادامه مسیر علمی این عزیز سفر کرده توجه کافی را مبذول دارند.

وی بیان داشت: بنده به نمایندگی انجمن ارتباطات وتبلیغ حوزه های علمیه ضمن اعلام تأثر عمیق خود از این حادثه دردناک از مدیریت محترم حوزه های علمیه و نهادهای متولی پژوهش و خدمات رفاهی طلاب درخواست می کنم که ضمن بررسی دقیق این حادثه، مانع بروز مصیبت های مجدد در این عرصه شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha