سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ نشست خبری اولین کتاب عکس حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام

حوزه/ امیر حسامی نژاد اظهار کرد: یکی از بخش های جذاب این کتاب، عکس های قدیمی است که یا تاکنون منتشر نشده و یا کم دیده شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، امیر حسامی نژاد نگارنده اولین کتاب عکس حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تحت عنوان «خواهر خورشید» عصر امروز در نشست خبری با اشاره به سابقه حرفه ای و هنری خود گفت: حدود ۲۰ سال است که در حال عکاسی و به ثبت رساندن صحنه ها و مناظر مختلف هستم.

وی افزود: مهمترین دغدغه من این بوده که تصاویر و عکس نوشته های نفیس و زیبایی از حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام داشته باشیم.

حسامی نژاد خاطرنشان کرد: ما توانستیم یکی از کم کاری مسئولین فرهنگی استان قم را جبران کنیم؛ عدم تهیه و چاپ عکس های زیبا و هنرمندانه از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها یکی از کم کاری های مسئولین فرهنگی استان قم بود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم در سیر تألیف و چاپ این کتاب عدم تأمین مالی بود؛ متأسفانه نهادهای فرهنگی به ما کمک نکردند؛ اما برخی از مردم شریف و فروشگاه های سطح شهر قم به دلیل ارادت به اهل بیت علیهم السلام ما را مورد حمایت مالی قرار دادند.

این هنرمند عکاس با اشاره به زمان بندی تصاویر این کتاب افزود: از زمان آغاز مرمت گنبد حرم حضرت معصومه سلام الله علیها تا کنون در کتاب خواهر خورشید تصاویر به چاپ رسیده است.

حسامی نژاد بیان داشت: ما سعی کرده ایم کیفیت کار را فدای سرعت انجام امور آن نکنیم؛ برای هر بخشی از کتاب از ظرفیت اساتید مختلف در زمینه های هنری مختلفی بهره برده ایم.

وی گفت: در ایام کرونا توانستیم با همکاری تولیت آستان مقدسه کریمه اهل بیت کمبودهای کتاب را هم رفع نماییم.

نگارنده کتاب خواهر خورشید اظهار کرد: یکی از بخش های جذاب این کتاب، عکس های قدیمی است که یا تاکنون پخش نشده و یا کم دیده شده اند.

وی عنوان داشت: در همین روزهای آینده کتاب خواهر خورشید رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha