شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 970058
۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
رئیس دادگستری و دادستان شاهرود

حوزه/ طی مراسمی رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شاهرود، آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود، با حضور امام جمعه، فرماندار شاهرود، رئیس کل دادگستری استان سمنان و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات دادگستری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، با حکم رئیس قوه قضائیه، احمد مطهری‌نسب به عنوان رئیس دادگستری شهرستان شاهرود و رضی پارسامنش به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان منصوب شدند.

در بخشی از حکم انتصاب احمد مطهری‌نسب رئیس دادگستری شهرستان شاهرود آمده است: احتراماً به موجب این حکم به سمت رئیس شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان شاهرود منصوب می‌شوید.

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و  مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستم‌دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و مؤید باشید.

لازم به ذکر است، تا پیش از این روح‌الله اسماعیلیان و عبدالجواد پارسافر عهده‌دار این سمت بودند که خدمت خود را به عنوان قاضی شعب تجدید نظر استان سمنان ادامه خواهند داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha