جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عراق

حوزه/ "ابو حسن المثنا" از مجاهدان با سابقه عراقی در جبهه های دفاع از انقلاب اسلامی طی یادداشتی از رسانه های ایران خواست یاد فرماندهان و رزمندگان عملیات مرصاد را زنده نگه دارند...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، "ابو حسن المثنا" از رزمندگان با سابقه عراقی در جبهه های دفاع از انقلاب اسلامی ایران در برابر مستکبران و رژیم بعث است. وی که در عملیات ها زیادی حضور داشته و خاطرات زیادی از حماسه های مجاهدان ایرانی و عراقی در ذهن دارد به مناسبت سالروز عملیات مرصاد که خود از رزمندگان آن بوده یادداشتی به رشته تحریر در آورده است.

وی  از دوستان شهید ابو مهدی المهندس است و این مجاهد عراقی با سابقه که از زمان جنگ تحمیلی حزب بعث علیه ایران در کنار رزمندگان ایرانی با دشمن متجاوز بعثی جنگیده تا کنون در جبهه های نظامی،فرهنگی فعال بوده و از پای نشسته است. وی درباره عملیات مرصاد گفت: ۱۰۵نفر از سپاه بدر در عملیات مرصاد به شهادت رسیده‌اند که دو تن از آنان بحرینی و یک نفر فرانسوی بودند که این سه نفر نیز از نیروهای سپاه بدر محسوب می‌شدند. عراقی های بسیاری در ۸ سال جنگ با رژیم بعث به شهادت رسیدند؛ اما آمار دقیقی در این زمینه وجود ندارد. به صورت تقریبی می توان گفت که بیش از ۱۵۰۰ تن از مجاهدین عراقی به فیض شهادت نائل آمدند که بیش از ۹۵۰ تن از آنان را نیروهای سپاه بدر تشکیل می دهد.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

*إنّ ربّکَ لَبِالمِرصاد*

مبارزه بزرگ مرصاد

ما در حال حاضر در سالروز عملیات بزرگ مرصاد به سر می بریم. یا دآوری، خاطره مبارزه شیران خدا و رسولش ، ائمه صالحین و بنده صالح امام خمینی(ره) ، با بدترین مخلوقان خدا در زمین در حماسه ای سرنوشت ساز ، که طومار مستکبران ستمگر را در هم پیچید  و به زباله دان تاریخ پرتاب کرد.

 یاران خدا به سرعت اتاق عملیات را به رهبری شهید سرلشکر صیاد شیرازی و با حضور جمعی از قهرمانان  مجاهد ما تشکیل دادند ​​که برجسته ترین آنها شهید حمزه الدراجی (ابومیثم الصادقی) ، فرمانده نیروهای حمزه  سید الشهدای وقت بود که تحسین شهید شیرازی را بر انگیخت آن هم به خاطر طرح مسئله غافلگیرانه وی ، که منافقان را گیج و گمراه کرد و آنها را به اشتباه انداخت تا اینکه آخرین آنها به هلاکت رسید.

در چنین ایامی در تابستان سال ۱۹۸۸ بیش  از صد نفر از مجاهدان صابر ما با مظلومیت به شهادت رسیدند و اجسادشان با خون پاکشان خضاب شد. آنها در راه دفاع از دولت جوان اسلامی در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند.

 از رسانه های جمهوری اسلامی می خواهیم که از کنار موضع این سربازان صالح و نیکان بی توجه نگذرند؛ چرا که آنها با احساس وظیفه و مسئولیتی که بر عهده داشته و به آن اهتمام داشتند در این مسیر شرکت نمودند.

یاد آوری مواضع رزمندگان اسلامی بیانگر جهانی بودن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است و سایر ملت ها نیز با آمیختن خون خود با خون مردم ایران در حفظ دستاوردهای این انقلاب سهیم بوده اند. تا جایی که پس از گذشت زمان یاد آوری مواضع این مومنان پیامی بشردوستانه است که باید آن را به نسل های فعلی و آینده برسانیم و بعد از این زمان، فداکاری های این مجاهدین بیش از پیش مشخص می شود به خصوص قبرهای آن ها در مزار شهدا و مقابر شهدای جنگ تحمیلی ایران دیده می شود، بویژه در  قبرستان جنه الرضا(ع) در مشهد مقدس و مقبره الشهدا در قم.

تقاضای مجاهد عراقی از رسانه های ایران برای زنده نگه داشتن یاد مجاهدان عملیات مرصاد

همچنین از رسانه ها می خواهم برای مصاحبه مستقیم با فرماندهانی که در اتاق عملیات مرصاد با شهید صیاد شیرازی حضور داشتند؛ اقدام کنند قبل از اینکه آنها از این دنیا بروند، همچنان که شهید "شعبان نصیری" اخیرا در عملیات آزادسازی موصل به شهادت رسید و یا به عنوان نمونه؛ فرماندهانی چون سرتیپ ضیاء شمس (نقدی)، فریدون جوبان، عبدالأمیر سالمی ، إسماعیل بهمئی و  محمود إبراهیمی و دیگران.

عملیاتی که خون شهدای ایرانی، عراقی، بحرینی و فرانسوی در هم آمیخت

شهید شعبان نصیری

مسئولیت رسانه های ایرانی این است که جهانی بودن انقلاب اسلامی را از طریق برجسته نمودن این مواضع اسلامی و سایر موضع گیری ها و افشای پروژه های ملی گرایی، که دارای صبغه نژادپرستانه منفور است، اثبات کنند.

بایستی مواضع مخالفی که تلاش می کنند؛ اصل ولایت فقیه را تضعیف کنند و اصول انقلابی که امام راحل بر پایه های مستحکم اسلامی بنا نهادند و این جوانان همچون "کمال کورسل" فرانسوی و بحرینی ها "ابو جاسم" و "ابو شهید " با برادران عراقیشان که در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند و از آن دفاع کردند، را بر ملا سازند.

خوشا به حال شهدای صالح و با جلال و افتخار ما و مجاهدین با مجد و عظمت  که ثمره تلاششان در مسابقه و مبارزه علیه خوارج و داعش به ظهور رسید و انشاء الله آنها به دینشان تا آخرین نفس و تا زمانی که خدا حکمرانی می کند و تا زمان حکومت امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وفادار باشند.

در پایان از خدا می خواهم؛ که جمهوری اسلامی ایران  و رهبر فقیه آن سید علی خامنه ای (حفظه الله) را تا ظهور امام مهدی (ع ) محافظت نماید و شهدای نیکان  اسلام و امام خمینی (ره) را در سایه رحمت خود در آورد و بیماران و مجروحان ما را شفا داده و یاران اهل بیت (ع) در هر مکان بر دشمن خودش و دشمن مومنان پیروز نماید.

درود بر همه مجاهدان عزیز و بزرگوار در هر مکان و زمان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha