جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طاهری

حوزه/ نشست منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به منظور بررسی مسائل و ظرفیت های فرهنگی - مذهبی و ارتقاء وضعیت مذهبی شهر، نشست منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری در این نشست، رهبری جریان دینی در جامعه، تلاش در رساندن مفاهیم دینی به قلوب جوانان، رصد حرکت‌های دشمن و تولید محتوای فاخر برای پاسخگویی به شبهات را به عنوان مطالبات و مأموریت‌های مهمی مقام معظم رهبری در دوران جدید فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی از این مجموعه عنوان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به توان مدیران انقلابی را نشان دهنده الزام معظم‌ له در به کارگیری ظرفیت طلبه‌های انقلابی جوان دانست که شایسته است به رویه‌ای برای دیگر دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

حجت الاسلام طاهری، بوشهر را یکی از سرمایه‌دارترین استان‌های کشور از حیث مبانی دینی دانست و اظهار داشت: استان بوشهر می‌تواند قطب تبلیغ دین در کشور باشد و ظرفیت این را دارد که جریان پیشران تبلیغی را در کشور ایجاد کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ساماندهی امور مساجد، رسیدگی به فعالان و مجامع قرآنی، تقویت بعد مقاومت و استکبارستیزی استان در حوزه مبارزه با استکبار و تقویت فرهنگ ایستادگی و مقاومت و ارتقاء وضعیت و ظرفیت مبلغان و  روحانیون استان را به عنوان چهار محور مهم مأموریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌های ما برای تحقق این اهداف در سال ۱۴۰۰ انجام شده و در حال حرکت پر شتاب به سوی تحقق این اهداف هستیم.

حجت الاسلام طاهری در ادامه با تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان خواستار همکاری شورای اسلامی شهر برای اقامه و احیای حقوق از دست رفته فرهنگ و جامعه دینداران شد و افزود: به لطف خداوند شورای اسلامی شهر بوشهر از افرادی انقلابی، مؤمن و مسجدی تشکیل شده که دغدغه اکثریت اعضا شورا دغدغه دین است.

وی اضافه کرد: این امر نقش مهمی در ارتقای سطح دینداری جامعه ایفا می‌کند و برای انجام هر چهار طرحی که به عنوان مأموریت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ذکر شد به همکاری، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر نیازمند هستیم.

در بخش دیگری از این نشست جعفر پورکبگانی، نفر اول ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر در سخنانی، شجاعت، بصیرت و دلسوزی را به عنوان شاخصه‌های مهم خدمت به جامعه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه شهر زمانی حرکت می‌کند که اعضای شورا به وظیفه خود عمل کنند، افزود: به عنوان یک سرباز در حوزه امور فرهنگی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهیم کرد و امیدواریم اتفاقاتی در شهر بوشهر رقم بخورد که برای همه خوب باشد.

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نهادها و تشکل‌های مردمی برای توسعه مبانی دینی، ارتقاء محتوایی وضعیت فرهنگی شهر، لحاظ کردن پیوست فرهنگی به پروژه‌های عمرانی شهری و همدلی و همگرایی در تعریف و انجام عملیات‌های فرهنگی از دیگر مواردی بودند که منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر در سخنان خود به آن اشاره کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha