سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 970414
۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
امام جمعه دیر

کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و تلاش‌ها و ایثارگری آنها به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، عصر امروز در دیدار با رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تبعیت از برنامه‌ها و دستور العمل‌های وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در دستور کار بود و تاکنون نیز ، این مسیر در این شهرستان تداوم داشته است.

امام جمعه دیر اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند و تلاش‌ها و ایثارگری آنها در سال‌های پس از انقلاب و به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

امام جمعه دیر گفت: مردم از فرصت واکسیناسیون کرونا حداکثر بهره‌مندی داشته باشند و خود را در مقابل بیماری کووید۱۹ واکسینه کنند.

احمد آخوندی، رئیس شبکه بهداشت و درمان پیر هم با تبریک پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در جمهوری اسلامی ایران گفت: نهاد نماز جمعه همواره نقش موثری در پیشبرد اهداف نظام سلامت داشته و همکاری ائمه جمعه در این زمینه ستودنی است.

وی گفت: ائمه جمعه در هدایت و جذب کمک‌های خیران به حوزه بهداشت و درمان تاثیرگذار بوده‌اند و در این زمینه تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

آخوندی افزود: تشکیل مجمع خیران سلامت با محوریت امام جمعه دیّر یکی از اقدام‌های ماندگاری است که توانسته کمک‌های خوبی برای حوزه بهداشت و درمان جذب کند.

وی با اشاره به واکسیناسیون همگانی کرونا در شهرستان دیر افزود: واکسیناسیون جمعیت ۴۵ سال به بالا در این شهرستان در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha