شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 970415
۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰
اطعام غدیر

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر از امکان مشارکت خیران در پویش «اطعام غدیر» به منظور تهیه وعده های غذایی در روز عید سعید غدیر و  توزیع بین نیازمندان و محرومان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه عید فرخنده غدیرخم، دفتر دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در مرکز استان و دفاتر شهرستان ها، آماده  دریافت کمکها و نذورات هم استانی ها و مشارکت در برنامه پویش اطعام غدیر جهت تأمین وعده های غذایی نیازمندان جامعه هدف است.

فرید محبی از امکان مشارکت خیران در پویش «اطعام غدیر» به منظور تهیه وعده های غذایی در روز عید سعید غدیر جهت توزیع بین نیازمندان و محرومان استان بوشهر خبر داد.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ دلخواه یا براساس پرداخت مبلغ وعده غذایی، که میانگین هزینه هر وعده ۲۵هزار تومان محاسبه گردیده ، در پویش اطعام غدیر آستان قدس رضوی  سهیم شوند.

محبی در خصوص راه های مشارکت در این پویش گفت: مردم مؤمن و خیرخواه هم استانی می توانند کمکهای خود را به شماره حساب بانک ملت به شماره ۸۱۳۰۲۲۱۲۸۱ و یا شماره کارت ۲۸۸۰-۵۷۹۵-۳۳۷۶- ۶۱۰۴ و با شناسه ۸۱۰۰۱۰۰۶۰۶۱۶۱ واریز نمایند؛ در ضمن دفتر مرکزی استان و دفاتر شهرستانی آماده دریافت حضوری مساعدت ناذران می باشند.

اقدامات خادمیاران رضوی استان بوشهر در روز عید قربان 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر همچنین با اشاره به اقدامات خادمیاران رضوی استان بوشهر در روز عید قربان گفت: با تلاش خادمیاران رضوی استان بوشهرو با مشارکت بنیاد کرامت رضوی تعداد ۵۵ رأس دام سبک و سنگین به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در  روز عید قربان، ذبح  و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین نیازمندان استان توزیع  شد.

محبی در ادامه با اشاره به اینکه ماموریت اصلی دبیرخانه کانون های خدمت رضوی محرومیت زدایی و کمک به بهبود معیشت نیازمندان جامعه با رویکرد توانمندسازی و امور فرهنگی خانواده ها  است گفت: با تلاش کانون های خدمت رضوی در شهرستانهای استان بوشهر و با همکاری نیکوکاران و مشارکت بنیاد کرامت رضوی  به مناسبت عید قربان، تعداد ۵۵ رأس دام سبک و سنگین با ارزش ریالی بیش از  یک میلیارد ریال  ذبح و بین نیازمندان جامعه هدف توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: دفتر کانون های خدمت رضوی استان آماده دریافت نذورات مؤمنین و علاقه مندان آستان نورانی رضوی با نیات مختلف و به نیابت از دفتر آستان قدس رضوی است.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان بوشهر در پایان ضمن تقدیر و سپاس از تلاش های مجموعه خادمیاران استان بوشهر اظهار امیدواری کرد: با تلاش تمامی مردم نوع دوست و مؤمن استان و با مشارکت خادمیاران رضوی زمینه گسترش فعالیتهای خیرخواهانه و محرومیت زدایی در استان بوشهر بیش از گذشته  فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha