شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلاتم صدیقی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر و ترویج معرفت و محبت نسبت به مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) شکل گرفته است که بسیار مبارک است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در گفت‌وگویی، در پاسخ سؤالی پیرامون بیانیه بنیاد درباره کمک های مردمی برای گسترش فعالیت های غدیری، اظهار داشت: بحمدالله کار غدیر و جشن ها و برنامه های امامت و ولایت و امیرالمومنین علیه السلام روز به روز در حال گسترش است.

وی ادامه داد: موج عظیمی برای گرامیداشت غدیر و ترویج معرفت و محبت نسبت به مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) شکل گرفته است که بسیار مبارک است.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اظهار کرد: مردم ولایتمدار همه می خواهند در برنامه های غدیری مشارکت کنند. گاهی خود مستقیماً اقدام می کنند و گاهی از چگونگی همکاری با بنیاد بین المللی غدیر سوال می کنند. لذا افتتاح حساب از سوی بنیاد به این منظور بوده است. بنیاد از این منابع برای برنامه های فرهنگی، تبلیغی و یا مناسک غدیری نظیر اطعام استفاده خواهد کرد.

وی گفت: ان‌شاءالله مشارکت مردم به هر میزان در طرح نذر علوی مورد رضایت امیرالمومنین (ع) خواهد بود.

گفتنی است، براساس اعلام بنیاد بین المللی غدیر خیّران و علاقه‌مندان به شرکت در طرح «نذر علوی» می‌توانند در قالب حامیان و یاوران غدیر، هدایای نقدی خود را به شماره حساب  ۰۱۸۶۲۵۵۵۵(۱۱۰۱۱۰) بانک تجارت و یا  به شماره کارت  ۵۸۵۹-۸۳۷۰-۰۶۵۰-۲۴۸۴  به نام بنیاد بین المللی غدیر واریز کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha