جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کمک به آزادی زندانیان در یزد

حوزه/یک زوج یزدی و یک بانوی یزدی با اهدای بیش از ۱۰۰ میلیون تومان با نیت گرامیداشت عید غدیر با حضور در ستاد دیه استان یزد، تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، امروز به مناسبت عید غدیر یکی از بانوان کارمند حقوق هفت میلیونی یک ماهه خود را به ستاد دیه برای آزادی زندانیان اهدا کرد.

ظهر امروز هم یک زوج یزدی راهی ستاد دیه استان یزد شدند و به مناسبت عید سعید غدیر مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استانبرای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند .

این زوج که اصرار داشتند نام و تصویرشان فاش نشود در خصوص این اقدام خداپسندانه به خبرنگاران گفتتد: با توجه به فرا رسیدن عید سعید غدیر که یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان است تصمیم گرفته تا مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم.

دقایقی بعد بانوی یزدی به مناسبت عید سعید غدیر مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار که اصرار داشت هیچ نام و تصویری از وی فاش نشود در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفت: با توجه به نذری که کرده  بودم و ادای این نذر مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان به نیت امام علی (ع) به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادم.

این بانوی یزدی گفت: یکی از مهمترین چیزهایی که می تواند در آن دنیا دستگیر باشد و می تواند توشه راه آخرت باشد کمک به همنوع و انسانهای نیازمند است، که این نیازمی تواند در نوع های مختلفی باشد مانند تهیه جهیزیه، بسته های کمک معیشتی و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشد که در این نوبت تصمیم گرفتم تا مبلغی را به این امر خیر اختصاص دهم و امیدوارم مورد قبول خداوند قرار گیرد.
 

گفتنی است: ستاد دیه استان یزد همزمان با عید سعید غدیر اقدام به برگزاری جشن گلریزان مجازی از طریق اینترنت نموده است.

بانوان یزدی با آزادی زندانیان، عید غدیر را گرامی داشتند
انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha