سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
بهجت پور

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور گفت: بنابر هدفی که معین شده است، تا سال ۱۴۱۴ حوزه‌های علمیه خواهران می‌بایست به‌عنوان منبع و مرجع نظریه تشیع در مسائل زنان ونیز مسائل دیگر اسلام شناخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان خوزستان، اظهارداشت: هدف حوزه‌های علمیه خواهران مرجع شدن در پاسخگویی به شبهات و مسائل مختلف اسلام از جمله مسائل زنان است.

وی بیان کرد: مطابق برنامه پنج ساله اول، موظف به استانداردسازی فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدارس علمیه خواهران هستیم که به‌سرعت در حال رسیدن به این هدف هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهجت‌پور، با بیان اینکه تغییر و تحول رو به رشد از لازمه‌های پیشرفت و تعالی در هر دستگاهی است افزود: هر مجموعه‌ای که در مقابل تغییر و پیشرفت مقاومت کند محکوم‌به حاشیه‌نشینی و حذف است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، با اشاره به موفقیت‌های حوزه‌های علمیه خواهران اذعان داشت: به لطف الهی پذیرش مدارس علمیه خواهران از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال‌های قبل پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی افزود: طلاب خواهر بیشترین تعداد برگزیده را در جشنواره علامه حلی(ره) داشته و همچنین شاهد افزایش تقاضای آموزش‌وپرورش برای جذب خواهران طلبه در مدارس هستیم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پایان با اشاره به جمله‌ای از شهید مطهری(ره) بیان کرد: به‌واسطه استاندارسازی مجموعه، باید زمینه شکوفایی استعدادهای متعالی در مدارس علمیه خواهران را فراهم نماییم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha