سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عرضه اینترنتی کتاب و نرم افزار مظهر حق

حوزه/ عرضه اینترنتی کتاب و نرم افزار مظهر حق، از تألیفات حضرت آیت الله مظاهری با ۵۰ درصد تخفیف آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، عرضه اینترنتی کتاب و نرم افزار مظهر حق، از تألیفات حضرت آیت الله مظاهری آغاز شد.

بر اساس این گزارش، این عرضه به مناسبت هفته ولایت و با تخفیف ۵۰ درصدی می باشد.

    

کتاب مظهر حق، نگرشی اخلاقی بر فضائل و سیرۀ زندگانی مولای متّقیان حضرت علی«سلام‌الله‌علیه» دارد که مطالب آن طی ۲۵ جلسه در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۷۹ شمسی موسوم به سال امام علی«سلام‌الله‌علیه» بیان شده است.

در این کتاب موضوعاتی همچون: «ولادت و تربیت امیرالمومنین«سلام‌الله‌علیه»» «امیرالمومنین«سلام‌الله‌علیه» از دیدگاه قرآن و روایات»، «فضائل امیرالمؤمنین«سلام‌الله‌علیه»»، «امیرالمؤمنین«سلام‌الله‌علیه» در جنگ‌های زمان پیامبر»، «برخی از وقایع پس از پیامبر»، «دوران خلافت امیرالمؤمنین«سلام‌الله‌علیه»» و «شرح وصیّت‌نامۀ امام» مطرح شده است.

     

همچنین نرم افزار مظهر حق نیز شامل صوت دروس اخلاق مرجع عالیقدر و فقیه اخلاقی  حضرت آیت‌الله مظاهری در سال ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ می‌باشد.

ایشان در این سلسله دروس اخلاقی در طی ۴۵ جلسه، به تبیین فضائل امیرالمؤمنین علی«سلام‌الله‌علیه» و سیرۀ آن امام بزرگوار پرداخته‌اند. برخی از عناوین جلسات مزبور عبارت‌اند از: امیرالمؤمنین«سلام‌الله‌علیه» از دیدگاه قرآن و روایات، فضائل امام، نقش امام در جنگ‌های زمان پیامبر«صلی‌الله‌علیه‌وآله»، سقیفۀ بنی ساعده، خدمات امام برای ترویج اسلام، فدک، سلوک امام در دوران پس از رحلت رسول خدا«صلی‌الله‌علیه‌وآله»، نگاهی به سیرۀ عادلانۀ امام در دوران حکومت، شرح وصیّت‌نامۀ امام، امام و قانون مواسات، امام فریادرس مظلومین، رأفت عام و خاص امام و …

      

علاقمندان جهت خرید کتاب مظهر حق، اینجا و جهت خرید نرم افزار مظهر حق، اینجا کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha