پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حسین عباس زاده

حوزه/ مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد گفت: پس از یک سال ارتباط مستمر و ارزیابی رسانه های استان، مراسم اختتامیه جشنواره عدلیه و رسانه با حضور مقام های محلی و کشوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، حسین عباس زاده در این رابطه اظهار کرد: در مراسم اختتامیه که در آستانه روز خبرنگار، عصر ۱۶ مرداد برگزار خواهد شد، علاوه بر مقام های استانی، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و رئیس مرکز رسانه قوه قضاییه نیز حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری جشنواره عدلیه و رسانه را ایجاد ارتباط مستمر، علمی و هدفمند بین دستگاه قضایی و اصحاب رسانه و همچنین ایجاد یک رقابت سالم و برای توسعه‌ی اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از رویدادهای حوزه‌ حقوق و قضا دانست و افزود: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحقق اهداف پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این جشنواره است. 

دبیر نخستین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد، به بررسی کیفی آثار رسیده به بخش های اصلی و ویژه اشاره کرد و بیان داشت: پس از اتمام مهلت ارسال آثار، آثار واصله به دبیرخانه جشنواره، توسط هیئت داوری مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و نفرات برگزیده تعیین شدند.

عباس زاده در خصوص بخش رسانه گفت: ارزیابی کمّی عملکرد رسانه ها در یک سال اخیر در ارتباط با دستگاه قضایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در این بخش نیز رسانه های برتر در چهار قالب خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، روزنامه های سراسری  و نشریات محلی به صوت مجزا تعیین گردید.

وی گفت: تعریف برنامه های آموزشی، با هدف ارتقاء دانش حقوقی اصحاب رسانه و همچنین ایجاد زمینه هایی برای شناخت بیشتر از ظرفیت و اثر گذاری رسانه ها در مسیر تحقق اهداف دستگاه قضایی از دیگر اهدافی بود که در این جشنواره دنبال شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha