پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت السلام و المسلمین مهدی نجم

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سمنان، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام مهدی نجم، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان سمنان، با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

 حجت الاسلام والمسلمین مطیعی دامت توفیقاته

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم سمنان

سلام علیکم

انتخاب شایسته حضرتعالی را به عنوان نماینده مقام معظم رهبری (حفظه الله) در استان سمنان ، صمیمانه تبریک عرض می نماییم.

افتخار نمایندگی رهبر عظیم الشأن انقلاب ، در کنار ایثارگری ، جانبازی ، انتساب به شهداء ، مزین بودن به لباس علم و تقوی ، تلمذ قریب به دو دهه از محضر استاد اخلاق حضرت آیت‌الله العظمی بهجت (ره) ، خدمتگزاری به سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ... برگ زرین دیگری در میان ویژگی های برجسته شما به شمار می آید.

شروع این مسؤلیت خطیر که با مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور عزیز و مردمی و زنده شدن امید در بین نیروهای انقلاب و خانواده گرامی شهداء مقارن گشته است را به فال نیک گرفته ، از طرف خود ، اساتید ، کادر و طلاب فرهیخته حوزه علمیه خواهران استان سمنان ، دوام توفیقات الهی را همراه با عزت و سلامت از خداوند منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه) برای شما خواستارم .

و من الله التوفیق

ارادتمند شما مهدی نجم

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha