جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / واعظان و مداحان در ایام عزاداری علاوه بر ذکر مصیبت باید فلسفه قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از اهداف بزرگ این قیام را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در همایش مبلغین و مداحان شهرستان بویین زهرا که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: عزاداری  امام حسین(ع) نه تنها اسلام را زنده نگه می دارد، بلکه فرهنگ ظلم ستیزی، پاسداری از دین، آزادی خواهی و عزتمندی را نیز در جامعه نهادینه می کند.

وی خاطرنشان کرد: از معروف هایی که لازم است همه مبلغین و مسئولین هیئت های مذهبی در ایام محرم انجام دهند، مراسم عزاداری تاثیر گذار و تبیین صحیح درس های عاشوراست.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: آنچه شهادت سید و سالار شهیدان را به عنوان یک تابلو از همه ارزش ها نشان داد و متبلور ساخت، ایستادگی، مقاومت، صبر و استقامت است.

 وی ادامه داد: واعظان و مداحان در ایام عزاداری علاوه بر ذکر مصیبت باید فلسفه قیام امام حسین (ع) و امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از اهداف بزرگ این قیام را به خوبی برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام رضوانی به آغاز ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اشاره کرد و بیان کرد: اکنون مهمترین وظیفه مسئولان قوا، استفاده از توانمندی های ملت به ویژه جوانان در عرصه های مدیریتی کشور است.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: دشمنان بدانند، راهبرد سیاست خارجی دولت سیزدهم با دولت پیشین متفاوت است و دیگر نمی توانند بر امتیاز گیری های ناعادلانه از ایران حساب باز کنند.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha