دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرارگاه عمار

حوزه/ حجت الاسلام رضایی از برگزاری کارگاه ۲ روزه توانمند سازی تبلیغی مبلغین و روحانیون قرارگاه عمار مدرسه علمیه منصوریه شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حسین رضایی در حاشیه  کارگاه دو روزه توانمندسازی تبلیغی مبلغین و روحانیون قرارگاه عمار و طلاب، اظهار کرد: این دوره به مدت دو روز در مدرسه علمیه منصوریه شیراز با حضور ۴۰ نفر از مبلغین برگزار شد.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه منصوریه شیراز در ادامه با تصریح اینکه در دوره دو روزه کارگاه توانمند سازی تبلیغی مبلغین از اساتید مجرب امیربیان استفاده شد، اضافه کرد: در پایان این دوره به مبلیغین مدرک کارگاه تبلیغی از سوی موسسه امیربیان اعطا شد.

وی عنوان کرد: در این دوره دو روزه اسکان، وعده غذایی صبحانه و ناهار شرکت کنندگان از سوی قرارگاه عمار تامین شد و شرکت در دوره نیز به صورت رایگان بود.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: مقرر شد در طول سال برنامه ریزی های منسجم تری با همکاری موسسه امیربیان در بحث کودک و نوجوان، مسجد داری و کلاس داری ویژه دانش آموزان به منظور رشد و تقویت مبلغان برگزار شود.

وی در پایان افزود: اعتقاد ما بر این است که هر طلبه در هر پایه ای که هست باید به اندازه توان علمی خود در جامعه به امر تبلیغ بپردازند، اینگونه نیست که طلبه حتما باید به اتمام پایه ده برسد تا تبلیغ را آغاز کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha