پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر / دیدار امام جمعه تبریز با طلاب جدید الورود

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع خانواده های طلاب گفت: از شما والدین عزیز طلاب تشکر می کنم که در بین راه های پیش روی فرزندانتان، راه طلبگی را برگزیده اید و با خدا معامله کرده اید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین  سید محمدعلی آل هاشم، امروز در جمع خانواده‌های طلاب جدید الورود مدرسه علمیه امیرالمومنین علیه السلام تبریز، در سالن اجتماعات مصلی تبریز که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، گفت: توفیق طلبگی، توفیق بزرگی است که نصیب هر کس نمی شود و شما والدین عزیز هم توفیق بزرگی کسب کرده اید که فرزندانتان به عنوان سرباز حضرت مهدی(عج) وارد خیمه‌گاه حضرت شده اند.

وی با اشاره به وضع جامعه و راه های پیش روی جوانان، اظهار کرد:  بنده از شما والدین عزیز طلاب تشکر می کنم که در بین راه های پیش روی فرزندانتان، راه طلبگی را برگزیده اید و با خدا معامله کرده اید.

امام جمعه تبریز با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز از ابتکار عمل مدیریت و شورای مدرسه در برگزاری این برنامه قدردانی کرد.

 در ابتدای جلسه، حجت الاسلام روح الله بجانی، عضو شورای مشورتی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت طلبگی گفت: ما به عنوان سربازان حضرت مهدی(عج) آمده‌ایم که جامعه مهدوی را با سربازی برای انقلاب و اطاعت از امام خامنه ای برای مردم عزیز مهیا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) تبریز با اشاره به اهمیت همکاری والدین در تربیت نوجوانان، گفت: شهید چمران در مورد تربیت نوجوانان گفته اند که نوجوان مانند آهن گداخته است که آماده شکل دهی است، اما این آهن گداخته باید با یک انبر حفظ و نگه داشته شود؛ شهید چمران والدین را همانند انبر برای تربیت نوجوانان معرفی کرده است.

والدین طلاب با خدا معامله کرده اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha