پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام معبودی قزوین

حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مسئولان بدانند که این مردم لایق بهترین‌ها و قابل تقدیر هستند و نباید لحظه‌ای از خدمت به آنها غافل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع فرماندهان سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزار شد، گفت: فرهنگ عاشورا مجموعه‌ای از معارف بلند قرآن و اهل‌بیت(س) است و توجه به عبودیت، بعثت، حقوق مردم، اصلاح امور جامعه بر اساس شریعت محورهایی است که در این فرهنگ وجود دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: در فرهنگ عاشورا توجه به عهد و پیمان، وفاداری و میثاق‌هایی که انسان‌ها با پروردگار عالم بسته‌اند، موج می‌زند.

وی ادامه داد: قیام عاشورا برای خدا، در راه خدا و با هدف رضای پروردگار صورت گرفت و برای همین ماندگار شد و در طول تاریخ الگو شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: دوستداران و علاقه‌مندان اهل‌بیت(ع) وظیفه دارند از ابزارهای مختلف از جمله برگزاری مجالس عزاداری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، درس های قیام عاشورا را منتقل کنند.

 معبودی ابراز امیدواری کرد که مبلغان با تلاش مضاعف بتوانند در راه تبیین و نهادینه سازی فرهنگ عاشورا به وظیفه خود جامه عمل بپوشانند.

وی همچنین به آغاز بکار رئیس جمهور جدید، گفت : ملت ایران با حضور حماسی در انتخابات وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند و لذا از این به بعد وظیفه دولت و دولتمردان است که به درد مردم و مشکلات آنها رسیدگی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین یادآور شد: مسئولان بدانند که این مردم لایق بهترین‌ها و قابل تقدیر هستند و نباید لحظه‌ای از خدمت به آنها غافل شوند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha