جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

 حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: آب شربی که امروز در اختیار ماست، حق‌الناس است و باید تلاش کنیم تا از حق نسل‌های بعدی نیز حفاظت و حراست کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، صبح امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین  گفت:  اگر فرونشست دشت قزوین مطرح است، انتظار داریم فریاد شما در این خصوص بلندتر از بقیه باشد چرا که مخاطره فرونشست زمین، از زلزله و بلایای طبیعی دیگر بیشتر است.

 وی با بیان اینکه چشم‌انداز آب شرب استان مورد توجه باشد، تصریح کرد: چشم‌انداز آب شرب استان با توجه به خشکسالی، مورد توجه باشد و تلاش کنیم با مدیریت صحیح خودمان را برای هر شرایطی با در نظر گرفتن منابع آب استان، آماده کنیم.

 امام جمعه قزوین استفاده از شیوه‌های نوین آبیاری در بخش کشاورزی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تلاش کنید با همراهی سایر حوزه‌های مرتبط، بخش کشاورزی را به صورت کامل به شیوه‌های نوین آبیاری مجهز کنید تا شاهد هدر رفت آب نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه آب شربی که امروز در اختیار این نسل قرار دارد، به نسل‌های بعدی نیز متعلق است، افزود: آب شربی که امروز در اختیار ماست، حق‌الناس است و باید تلاش کنیم تا از حق نسل‌های بعدی نیز حفاظت و حراست کنیم.

  سپس، یدالله ملکی (مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین)  نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از پلمپ چاه های غیر مجاز و استفاده از شیوه های نوین برای کنترل مصرف آب چاه های مجاز، ارائه کرد.

آب شربی که در اختیار ماست حق الناس است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha