جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: هفدهم مرداد یادآور شهادت مظلومانه "محمود صارمی"، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که برای حراست و صیانت از مرزهای آگاهی و دانایی در آن سوی مرزها از جان خود گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، عصر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان بویین زهرا، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، گفت: امروز مهمترین وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه شناخت عرصه‌های مختلف است و این اتفاق به فراخور شرایط نتیجه‌های بسیار ارزشمندی را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: شناخت مطالبه و فرهنگ مطالبه گری دو واژه ارزشمند است که خبرنگاران با آگاهی از اعتقادات و روش صحیح مطالبه‌گری آن می‌توانند در پیشرفت و توسعه یک جامعه نقش بسزایی داشته باشند.

 امام جمعه بویین زهرا ادامه داد: خبرنگاران، پاسداری از اندیشه و مطالبات مردم را برعهده دارند. مردمی که گاهی امکان تحقق برخی خواسته‌های خود را ندارند و این خبرنگاران هستند که با هنرمندی ویژه احقاق حقوق شهروندان را پیگیری می‌کنند.

وی عنوان کرد: هفدهم مرداد یادآور شهادت مظلومانه "محمود صارمی"، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی است که برای حراست و صیانت از مرزهای آگاهی و دانایی در آن سوی مرزها از جان خود گذشت.

در پایان از خبرنگاران تجلیل و  خبرنگار خبرگزاری حوزه تقدیر  شد.

خبرنگاران پاسدار اندیشه و مطالبات مردم اند

 انتهای پیام

خبرنگاران پاسدار اندیشه و مطالبات مردم اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha