دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

 حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: اندیشه‌ها، شجاعت، دلیری و استقامت حضرت امام حسین (ع) درس بزرگی برای جامعه بشری است و مستضعفین عالم با الگوگیری از قیام عاشورا در حال رهایی از ظلم و ستم هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج، ظهر امروز در مراسم سیاهپوشان مسجد جامع این شهر ضمن تسلیت فرارسیدن ایام ماه محرم، گفت: امروز نام امام حسین(ع)، راه و اندیشه‌های آن حضرت است که توانسته الگوی جهان بشریت باشد.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) پرچم مبارزه با طاغوت را عَلَم کرد و رفته رفته هرچه از زمان بگذرد، مسیر نورانی اسلام و جایگاه رفیع آن در سطح جهان بسیط تر می‌شود.

استاد حوزه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: حامام حسین (ع) این درس را به بشر داد که امور زندگی و اداره جامعه بشری تنها باید با نگاه خدامحوری باشد و هر نگاهی غیر از خدامحوری پوچ و بیهوده و محکوم به زوال و نابودی است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج بیان کرد: اندیشه‌ها، شجاعت، دلیری و استقامت حضرت امام حسین (ع) درس بزرگی برای جامعه بشری است و مستضعفین عالم با الگوگیری از قیام عاشورا در حال رهایی از ظلم و ستم هستند.

حجت الاسلام شعبانلی عنوان کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی و الگوگیری حضرت امام خمینی (ره) از قیام حسینی، شاهدیم که برخی مستکبران و گروه‌هایی که خود را مدعی قدرت در جهان می‌دانستند مضمحل شده و بلوک غرب در مسیر سقوط قرار گرفته است.

وی تأکید کرد: قرآن کریم ما را به صبر و استقامت دعوت می‌کند و باید در مقابل ظالمان و ستمگران نهراسیم و راه اسلام را دنبال کنیم و از هر ظرفیتی که داریم استفاده  نماییم.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha