سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام آقا حسینی

حوزه / امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان گفت: قرآن کریم تنها مونسی است که در شرایط عادی و در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین آرامش بخش و امید آفرین باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی، صبح امروز در جمع کارکنان دارالقرآن شهر محمدیه ضمن تسلیت فرارسیدن سوگواری سیدالشهدا (ع) گفت: قیام امام حسین (ع) برای برپایی عدالت، احیای دین اسلام و مقابله با ظلم، جور و فساد بود و اگر انسان‌های آزادیخواه بخواهند به نجات و رستگاری برسند باید این امام عزیز را سرمشق خود قرار دهند.

امام جمعه شهر محمدیه همچنین به انس بیشتر انسانها با کتاب آسمانی (قرآن) بیان کرد: قرآن کریم تنها مونسی است که در شرایط عادی و نیز در بحران‌ها و سختی‌های زندگی می‌تواند بهترین آرامش بخش و امید آفرین باشد.

وی ادامه داد: قرآن برای مؤمنان و متقین مایه هدایت و  رحمت است و البته برای ستمکاران مایه خسارت است، یعنی از دست‌دادن سرمایه‌ای که قابل جبران نیست.

آقا حسینی اظهار کرد: قرآن کتابی است که معانی عمیق آن باعث روشن شدن دل و رستگاری است.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان عنوان کرد: یکی از عوامل اعتیاد و ایجاد ناهنجارهای اجتماعی، دور شدن مردم از نماز و قرآن است و یقینا دارالقرآن ها می‌توانند برای جذب جوانان بسیار مفید باشند.

وی ادامه داد: افتتاح دارالقرآن شهر محمدیه همزمان شد با شروع ویروس کرونا که در این مدت دوستان نتوانستند خروجی خاصی داشته باشند و ان شاءالله انتظار داریم با مدیریت جدید با توان و انرژی بیشتر، خروجی خوبی در آینده داشته باشد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha