جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: اعتماد به آمریکا، نه اینکه گوشه ای از مشکلات را دوا نکرد، بلکه موجب تشدید تحریم ها گردید.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر، اظهار داشت: خیانت آمریکایی ها به اعتماد دولت دکتر مصدق، باید برای تمامی دولت‌های بعد از انقلاب اسلامی هم درس عبرتی می بود که هیچ گاه دشمنان حلال مشکلات ما نخواهند بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: رفتار دوگانه و عوام فریبانه شیطان بزرگ در ۵۰ سال اخیر با حاکمان سرسپرده در خاورمیانه و آفریقا، ثابت کرد مطمئن ترین پشتوانه استراتژیک، خدمت به مردم است.

 حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: دولت هایی که به امید فرج و گشایش سیاست های خود را به شیطان بزرگ و غرب نزدیک کردند به آخر خط نرسیده جایگاه مردمی خود را از دست دادند. 

 معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد:  مردم در 8 سال اخیر مشکلات اقتصادی را با وجود ضعف مدیریت ها به جان خریدند و از امام حسین(ع) آموخته اند: در برابر دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب اسلامی فرزند عاشورا هستند.

وی در پایان گفت: تنها راه نجات و رهایی از معضلات و مشکلات معیشتی برگشت به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی در بین مدیران کشور و اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی  است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha