جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرتضی مطیعی _ سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مطالبه گری به معنای دعوا و خشونت نیست و در راستای حرکت به جلو است، افزود: در استان سمنان محوریت ولایت‌فقیه وجود دارد که اکثریت مطالبه پیشگیرانه و برای رفع مشکلات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، عصر پنجشنبه در مجمع مطالبه گری استان سمنان به میزبانی فرهنگسرای کومش سمنان، ضمن بیان اینکه جوانان به‌عنوان یکی از نکات بسیار مهم در رهنمودهای رهبری طی سنوات گذشته و بیانیه گام دوم تأکید شده است، چراکه جوانان مرکز و مظهر انرژی پتانسیل قوی و ظرفیت بالا هستند، ابراز داشت: تعامل ارتباطات با جوانان برکات دارد و به این مهم واقف هستیم.

وی با بیان اینکه مطالبه گری به معنای دعوا و خشونت نیست و در راستای حرکت به جلو است، افزود: در استان سمنان محوریت ولایت‌فقیه وجود دارد که اکثریت مطالبه پیشگیرانه و برای رفع مشکلات خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه در یک پروسه هدایت و حمایت حتماً مطالبه نیز دیده می‌شود، ابراز داشت: زمانی کار به اینجا رسید حتماً شنیدن نظرات در رأس امور ائمه جمعه خواهد بود که آیت‌الله شاهچراغی به‌خوبی این مهم را محقق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی بابیان اینکه امیدواریم در جمع مطالبه گران بتوانیم صحبت‌های کاری به دور تشریفات بشنویم، تصریح کرد: کار اگر کارشناسی صورت گیرد حتماً مفید خواهد بود، لذا انتظار می‌رود این مهم در دستور کار قرار گیرد چراکه امیدوار کردن مردم و افق روشن آینده در بیانیه گام دوم ترسیم‌شده است.

وی بابیان اینکه مطالبات اگر جنجال‌آفرین و التهاب آور باشد دلیلی بر اولویت آن‌ها نیست، افزود: باید مطالبات را طبقه‌بندی کرد برخی از آن‌ها چندان نفع عمومی برای جامعه ندارد و برخی نیز بسیار مهم هستند که این موارد باید رصد شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha