پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه یاسوج

حوزه/امام جمعه یاسوج گفت: دولت باید به حرکت زشت سفرای روس و انگلیس واکنش نشان داده و برخورد لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: در سایه تقوا انسان مومن به همه چیز خواهد رسید انسان های مومن به لذت‌های دنیوی توجه نمی‌کنند هر چند آنها نیز در این دنیا از نعمت‌های دنیوی استفاده می‌کنند و لذت می‌برند، اما انسان‌های بی‌دین در همین دنیا نیز ضرر خواهند کرد.

امام جمعه یاسوج در ادامه به مناسبت‌های مختلف هفته از جمله سالروز بازگشت آزادگان در سال ۶۹ اشاره کرد و گفت: آنها در راه اسلام و انقلاب و بنا به فرمایش ولایت در دفاع حضور یافتند هم در دوره جنگ و هم در دوره اسارت در شرایط سخت ثابت قدم بودند.

وی به ۲۸ مرداد و کودتای آمریکایی برای بازگرداندن شاه و سقوط کردن دولت ملی اشاره کرد و گفت: حرکت زشت و خطرناکی انجام دادند دولتی به اراده مردم شکل گرفته بود اما چون به مذاق استکبار جهانی خوش نیامد برای سقوط آن دست به کار شدند.

حسینی افزود: به برخی نمایندگان مجلس رشوه دادند و توطئه‌ها چیده شد دولتی که در منافع ملی با آمریکا و انگلیس همراه نبود مورد کودتا قرار گرفت، در داخل هم عده‌ای دچار فریب شدند و رسانه‌های استکباری از جمله رادیو بی‌.بی‌.سی رمز کودتا را اعلام کردند.

 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به اقدام زشت سفرای انگلیس و روسیه اشاره کرد و گفت: کار زشتی که آنها کردند به غیرت همه ایرانیان برخورد. آنها به دنبال یادآوری دخالت بیگانگان در کشور بودند و حتماً باید عذرخواهی کنند و دولت متناسب با حرکت آنها برخورد لازم را انجام دهد.

وی به موضوع عزاداری‌ها اشاره کرد و گفت: عزاداری محرم موضوع ساده‌ای نیست و پیش از آن که انسان‌ها بر شهدای دشت کربلا بگریند، فرشتگان گریانند و در همین دوران نیز انسان های بزرگی چون امام خمینی که فقیه، عالم و فیلسوف هستند برای اباعبدالله اشک ریختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha