پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همت هادیان

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: این شورا همواره خود را کمک و پشتیبان دولت و شوراها می‌داند و در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، همت هادیان، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان، یکشنبه ۲۴ مرداد در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده برای حفظ اتحاد، انسجام، همدلی و یکپارچگی نیروهای انقلابی در استان و اثرات مثبت این اتحاد در انتخابات گذشته اظهار کرد: استفاده از ظرفیت تمام نیروهای انقلاب در دستور کار جدی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان قرار دارد.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولاتی که در دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا در انتخابات اخیر صورت گرفته است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان همواره خود را کمک و پشتیبان دولت و شوراها می‌داند و در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

هادیان تأکید کرد: نیروهای انقلاب هیچ انتظاری از دولت و شوراها و مجلس نداشته و ندارند و همواره تلاش می‌کنند تا با هم‌افزایی و کمک در راستای رفع مشکلات مردم بکوشند.

وی افزود: در این مسیر، همواره نیازمند راهنمایی‌ها و ارشادهای نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان هستیم و امیدواریم در ادامه کار از تمام ظرفیت‌های استان به‌خوبی استفاده شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان افزود: جریان انقلاب هر جایی که احساس شود می‌تواند کمک‌کار باشد، با تمام وجود در خدمت خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha