جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید صادق میرئی

حوزه/ سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت نذورات مردمی هستند.

سید صادق میرئی سرپرست اداره مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: سازمان بهزیستی همواره تعامل خوبی با بیوت مراجع، علما و خیرین داشته است تا بتواند در مسیر خدمت به نیازمندان و افراد بی‌سرپرست و قدم‌های خوبی بردارد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام تاسوعا و عاشورا و شرایط کرونایی استان و محدودیت توزیع نذورات و گستردن سفرهای اطعام حسینی، کمک به مراکز بهزیستی و حمایت از ایتام و کودکان بی‌سرپرست و معلولین و سالمندان را بهترین جایگزین جهت انجام نیات خیرین برشمرد و افزود: در این دهه کلیه مراکز بهزیستی به صورت حضوری و یا با هماهنگی با شماره تماس ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ آماده دریافت نذورات هستند و جهت واریز برای مبالغ اهدائی نقدی هم شماره کارت ۲۵۸۸-۷۶۱۸-۹۵۷۰-۶۳۶۷ مشارکت‌های مردمی بهزیستی حضور مردم نیکوکار و خیرین عزیز معرفی می‌شود.

سرپرست اداره مشارکتهای مردمی بهزیستی قم ابراز داشت: انتظار می‌رود امسال نیز مؤمنان و عزاداران حسینی با کمک‌های خود سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات بهتر همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha