شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علی اکبر ابوترابی فرد

حوزه / امام جمعه موقت تهران یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد را گرامی داشت و بیان کرد: حیات سید آزادگان خلاصه‌ای از خدمت به انسان است، چرا که او خدمت به انسان و مراتب انسانیت را در دستور کار داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: تمام تلاش آزادگان، ایستادگی در مقابل دشمن و پیروزی بود.

وی خاطرنشان کرد:  نیروهای بعثی در روز دوم بعد از قطعنامه جشن و پایکوبی می کردند و انتظار خوشحالی و پایکوبی اسرا را داشتند، اما سرهای آنان بر زانو بود، چرا که ایستاده بودند تا دشمن را از پا درآورند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: آزادگان برگ زرین دیگری به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند. آنان آزادگان با تحمل رنج ها و مشقت های زیاد، کوچکترین لغزشی از خود نشان نداده و پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه ایستادند.

 وی همچنین یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد را گرامی داشت و بیان کرد: حیات سید آزادگان خلاصه‌ای از خدمت به انسان است، چرا که او خدمت به انسان و مراتب انسانیت را در دستور کار داشت.

 امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: مرحوم ابوترابی با رفتارهایی که منشاء اسلام ناب محمدی داشت، دل اسرای ایرانی در اردوگاه های بعثی را  که هیچ، بلکه دل بعثی‌ها را نیز به دست آورده بود. او با چنین رفتاری فرهنگ پاک اسلام محمدی را به قلب ارتش بعثی عراق صادر می‌کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha